Mozilla Firefox alatt kezdőlapnak

×

Mozilla Firefox böngésző alatt, úgy tudja a VG.hu-t kezdőlapnak állítani, hogy az egér bal gombját nyomva tartva a címsor mellett levő VG ikont ráhúzza a kis házikó ikonnal jelölt kezdőlap gombra.

Belépés

×



Elfelejtett jelszó »

2010. 8. 31. 17:10|Utolsó módosítás: 2010. 8. 31. 18:16|Világgazdaság Online | Vállalatok » Infokommunikáció

Azonnal megtudható, hogy milyen a cég vevőkiszolgálása

Magyarországon százezres nagyságrendben végeznek próbavásárlást a cégek annak érdekében, hogy fejlesszék ügyfélkiszolgálásukat. Ma bemutatták a hazánkban egyedülálló online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszert (IMSR), melynek segítségével a próbavásárlást szervező cég akár órákon belül kész teszteredményeket tud bemutatni megrendelőjének.

Mik ezek?

×

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy
oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

"Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon
egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is
látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt
egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is
megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Így a cégek a lehető leggyorsabban be tudnak avatkozni ügyfélkiszolgálási folyamataikba az esetleges hiányosságok kiküszöbölése érdekében.

A ClientFirst Consulting által ajánlott webalapú új jelentési szolgáltatás a korábbi kezdeményezések előnyös tulajdonságait és az egész folyamatot zárt rendszerré integrálja a próbavásárlók kiválasztásától az eredmények többdimenziós bemutatásáig. A rendszer zártsága nullára csökkentheti az eredmények feldolgozásából eredő hiba mértékét.  A cég által nyújtott szolgáltatás segítségével az egész folyamat felgyorsul és lehetővé válik az eredmények (a tesztlátogatásokon rögzített értékelések) akár perceken belüli feldolgozása, értékelése többszintű, akár térgrafikai, országokat átívelő megjelenítése. A projekt közben végrehajtott változásokat a rendszer azonnal megjeleníti az eredményekben.

„A rendszer további előnye, hogy a vevőkiszolgálással foglalkozó munkatársak is azonnal visszajelzést kapnak, hogy miben jók és mit kell fejleszteniük a vevőkiszolgálás során.  A cégek különböző szintű vezetői pillanatról-pillanatra követhetik az interneten vagy akár térképen is, a térinformatikai megoldás segítségével, hogy milyen színvonalon valósul meg cégük vevő-kiszolgálása az egyes kirendeltségeken.” – fűzi hozzá Kricska István, a ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. A rendszer képes más kutatások eredményeit is integrálni a próbavásárlások mellett.

A rendszer használatának előnyeit a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2010” versenyben résztvevő cégek élvezhetik elsőként, már e rendszeren követhetik majd a teszteredményeket, de a ClientFirst Consulting arra is törekszik, hogy a versenyben résztvevő vállalatok mellett a hazai kis- és középvállalatok is megismerjék és élvezzék ezen új generációs megoldás előnyeit.

A cikk küldése e-mailben

×
Cikk címe:
Azonnal megtudható, hogy milyen a cég vevőkiszolgálása
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Mehet

A *-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Rovat további hírei
  • AUGUSZTUS 30. 07:00Turizmus: Megelőzte a vidék Budapestet

    Trendfordulóhoz érkezett a vidéki idegenforgalom: a külföldi vendégek vonzásában a vidéki szállodák messze megelőzték a fővárosi hoteleket az első félévben. Ráadásul a belföldi kereslet is több mint a duplájával haladta meg a külföldit.

  • AUGUSZTUS 19. 13:00Sokan a Vibernek köszönhetik a randevút

  • AUGUSZTUS 16. 20:00Brüsszel megszorongatná a WhatsAppot is

    Az Európai Bizottság szigorúbb szabályokat írna elő a Skype-hoz vagy a WhatsApp-hoz hasonló, internet-alapú telekommunikációs szolgáltatók számára, hogy egyenlő versenyfeltételeket teremtsen a nagy távközlési szolgáltató cégekkel.

  • AUGUSZTUS 16. 19:28Letartóztatták a Telekom Austria ügy elől megszökő lobbistát

    Egy grazi magánklinikán kedden letartóztatták Peter Hocheggert, mert az egykori lobbista a múlt héten nem jelent meg a Telekom Austria ügyével kapcsolatos bécsi tárgyaláson.

  • Képgalériák
  • Videogalériák
  • Pénteken kezdődött a varsói V4-csúcstalálkozó Fotók: Miniszterelnöki Sajtóiroda

  • Földrengés rázta meg Olaszországot Fotók: AFP

  • Éremeső az olimpián

  • Rio 2016

  • Kezdődik a riói olimpia

  • Kihirdették a felvételi ponthatárokat

Előző
Következő
  • Túlteljesített a Magyar Telekom

    Túlteljesített a Magyar Telekom

  • Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

    Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

  • Így állnak a legnagyobb gazdaságok

    Így állnak a legnagyobb gazdaságok

  • Magyar a világ két legjobb bárja

    Magyar a világ két legjobb bárja

  • Bóvliba vágtak minket - vox pop

    Bóvliba vágtak minket - vox pop

Előző
Következő
Világgazdaság Piactér