Mozilla Firefox alatt kezdőlapnak

×

Mozilla Firefox böngésző alatt, úgy tudja a VG.hu-t kezdőlapnak állítani, hogy az egér bal gombját nyomva tartva a címsor mellett levő VG ikont ráhúzza a kis házikó ikonnal jelölt kezdőlap gombra.

Belépés

×



Elfelejtett jelszó »

2016. 2. 22. 05:00|Utolsó módosítás: 2016. 2. 22. 17:05|K. B. | Vállalatok

Sikeresen váltott irányt és frissített a Gucci

Mik ezek?

×

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy
oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

"Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon
egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is
látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt
egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is
megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

A Gucci termékvonalának felfrissítse meghozta az eredményét: a többi között ennek köszönheti a luxusmárka tulajdonosa, a francia Kering, hogy a negyedik negyedévben az elemzői várakozások duplájával, azaz 8 százalékkal, 3,18 milliárd euróra tudta növelni eladásait. A profitbővülés a vártnak több mint a háromszorosa, 4,8 százalékos volt, ilyen ütemet legutóbb 2012-ben diktáltak. A kedvező adatokra 3 százalékot erősödött a Kering árfolyama a párizsi tőzsdén.

A Gucci – amely a Kering profitjának rendszerint kétharmadát szállítja – sikerkovácsa Marco Bizzarri, az épp egy éve kinevezett új vezérigazgató és a vele érkező Alessandro Michele kreatív igazgató volt. Utóbbinak az új kollekcióját nagy érdeklődés övezte az év végi ajándékozási szezonban, de szakértők szerint igazi megújhodásról és sikerről akkor beszélhetünk, ha a Michele-termékkör kiteljesedik, ami a második fél évben várható. A Michele-tervezésű ruhák és táskák a Gucci-eladások 30 százalékát tették ki az év végén.

A többi között a Saint-Laurent, a Balenciaga, a Stella McCartney luxusmárkákat és a Puma sportszergyártót a portfóliójában tudó Kering eladásait nem érintették negatívan a párizsi terrortámadások, franciaországi és európai forgalma bővülni tudott, míg az útjukat lemondó japán turisták odahaza vásárolták meg az áhított luxuscikkeket, 14 százalékos pluszforgalmat generálva. Márkái közül egyedül a 3 százalékos visszaesést elkönyvelő Bottega Venetát értheti kritika, a táskagyártót a kiemelt piacának számító Hongkongban és Makaón érte kellemetlen meglepetés.

A cikk küldése e-mailben

×
Cikk címe:
Sikeresen váltott irányt és frissített a Gucci
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Mehet

A *-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Ajánlott cikkek

Rovat további hírei
  • MÁRCIUS 24. 18:29A magyar gazdaság jelentős mértékben függ a járműgyártástól

    A magyar kormány támogató klímát teremtett a járműgyártásban dolgozó cégeknek, hogy minél hatékonyabbak legyenek, minél jobban be tudjanak kapcsolódni a kutatás-fejlesztési munkába - mondta a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) gazdaságfejlesztésért és szabályozásért felelős államtitkára pénteken Budapesten a Hungexpón, a Magyarok a világ járműgyártásában című tematikus kiállítás megnyitóján.

  • MÁRCIUS 24. 17:04Pert nyert a döntőbizottság a Vodafone ellen

    Pert nyert a Vodafone Zrt. ellen a Közbeszerzési Döntőbizottság, a jogerős ítélet szerint megalapozott és jogszerű volt a hivatal döntése a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) 2016 nyarán kiírt, állami mobilszolgáltatásra vonatkozó közbeszerzési eljárásáról - közölte a Közbeszerzési Hatóság pénteken az MTI-vel.

  • MÁRCIUS 24. 15:25Rangos nemzetközi díjat nyert a Zeneakadémia filmje

    Silver Hugó díjat nyert a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon a Reklámfilm/ Individual Commercials főkategóriában a szeptemberi budapesti Bartók Világverseny és Fesztivál kapcsán készült kisfilm – mondta a Világgazdaságnak a verseny kialakítását is jegyző Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia kommunikációs igazgatója. A 45 másodperces filmetűd, több száz nemzetközi nevezés közül vívta ki a rangos elismerést.

  • MÁRCIUS 24. 15:18Keresik az ötletes vállalkozásfejlesztési projekteket

    A korábbi évek sikereit követően a Nemzetgazdasági Minisztérium az Európai Bizottsággal közösen 2017-ban is pályázatot hirdet az európai vállalkozások ösztönzéséért létrehozott díjra összesen öt kategóriában.

  • Képgalériák
  • Videogalériák
  • Forgalomba áll az első felújított szerelvény

  • Kárpát-medencei gazdasági fórum Hajdúszoboszlón

  • 25 éve gyárt Magyarországon az Opel

  • Újabb öt évig köztársasági elnök Áder János

  • Gazdasági kilátások és a növekedés lehetőségei - a Világgazdaság konferenciája

  • Ismét Oscar-díjas lett egy magyar film Fotók: AFP

Előző
Következő
  • Túlteljesített a Magyar Telekom

    Túlteljesített a Magyar Telekom

  • Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

    Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

  • Így állnak a legnagyobb gazdaságok

    Így állnak a legnagyobb gazdaságok

  • Magyar a világ két legjobb bárja

    Magyar a világ két legjobb bárja

  • Bóvliba vágtak minket - vox pop

    Bóvliba vágtak minket - vox pop

Előző
Következő
Világgazdaság Piactér