Mozilla Firefox alatt kezdőlapnak

×

Mozilla Firefox böngésző alatt, úgy tudja a VG.hu-t kezdőlapnak állítani, hogy az egér bal gombját nyomva tartva a címsor mellett levő VG ikont ráhúzza a kis házikó ikonnal jelölt kezdőlap gombra.

Belépés

×



Elfelejtett jelszó »

2016. 2. 22. 05:00|Utolsó módosítás: 2016. 2. 22. 17:05|K. B. | Vállalatok

Sikeresen váltott irányt és frissített a Gucci

Mik ezek?

×

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy
oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

"Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon
egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is
látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt
egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is
megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

A Gucci termékvonalának felfrissítse meghozta az eredményét: a többi között ennek köszönheti a luxusmárka tulajdonosa, a francia Kering, hogy a negyedik negyedévben az elemzői várakozások duplájával, azaz 8 százalékkal, 3,18 milliárd euróra tudta növelni eladásait. A profitbővülés a vártnak több mint a háromszorosa, 4,8 százalékos volt, ilyen ütemet legutóbb 2012-ben diktáltak. A kedvező adatokra 3 százalékot erősödött a Kering árfolyama a párizsi tőzsdén.

A Gucci – amely a Kering profitjának rendszerint kétharmadát szállítja – sikerkovácsa Marco Bizzarri, az épp egy éve kinevezett új vezérigazgató és a vele érkező Alessandro Michele kreatív igazgató volt. Utóbbinak az új kollekcióját nagy érdeklődés övezte az év végi ajándékozási szezonban, de szakértők szerint igazi megújhodásról és sikerről akkor beszélhetünk, ha a Michele-termékkör kiteljesedik, ami a második fél évben várható. A Michele-tervezésű ruhák és táskák a Gucci-eladások 30 százalékát tették ki az év végén.

A többi között a Saint-Laurent, a Balenciaga, a Stella McCartney luxusmárkákat és a Puma sportszergyártót a portfóliójában tudó Kering eladásait nem érintették negatívan a párizsi terrortámadások, franciaországi és európai forgalma bővülni tudott, míg az útjukat lemondó japán turisták odahaza vásárolták meg az áhított luxuscikkeket, 14 százalékos pluszforgalmat generálva. Márkái közül egyedül a 3 százalékos visszaesést elkönyvelő Bottega Venetát értheti kritika, a táskagyártót a kiemelt piacának számító Hongkongban és Makaón érte kellemetlen meglepetés.

A cikk küldése e-mailben

×
Cikk címe:
Sikeresen váltott irányt és frissített a Gucci
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Mehet

A *-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Ajánlott cikkek

Rovat további hírei
  • Legfrissebb
  • Legolvasottabb
  • Képgalériák
  • Videogalériák
  • ENSZ-közgyűlés New Yorkban

  • V4-csúcstalálkozó Varsóban. Fotók: Miniszterelnöki Sajtóiroda

  • Földrengés rázta meg Olaszországot Fotók: AFP

  • Éremeső az olimpián

  • Rio 2016

Előző
Következő
  • Túlteljesített a Magyar Telekom

    Túlteljesített a Magyar Telekom

  • Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

    Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

  • Így állnak a legnagyobb gazdaságok

    Így állnak a legnagyobb gazdaságok

  • Magyar a világ két legjobb bárja

    Magyar a világ két legjobb bárja

  • Bóvliba vágtak minket - vox pop

    Bóvliba vágtak minket - vox pop

Előző
Következő
Világgazdaság Piactér