Mozilla Firefox alatt kezdőlapnak

×

Mozilla Firefox böngésző alatt, úgy tudja a VG.hu-t kezdőlapnak állítani, hogy az egér bal gombját nyomva tartva a címsor mellett levő VG ikont ráhúzza a kis házikó ikonnal jelölt kezdőlap gombra.

Belépés

×



Elfelejtett jelszó »

2010. 8. 4. 10:10|Utolsó módosítás: 2010. 8. 4. 10:15|Világgazdaság Online | Vállalatok » Szolgáltatás

Hol szolgálják ki legjobban az ügyfeleket?

A gazdasági recesszió ellenére idén is sikerrel rajtolt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban. Az üzleti kultúra fejlesztését célozva közel 20 cég teszi próbára ügyfélszolgálatait. A verseny fő célkitűzése egy iparágakon átívelő ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása Magyarországon.

Mik ezek?

×

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy
oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

"Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon
egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is
látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt
egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is
megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

A felugró ablakban beírhatod véleményedet is, és ha épp nem vagy bejelentkezve, egyben azt is megteheted.

Az indulók a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan, és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról jelentkeztek, idén bővült ez a kör a közszolgáltatók piacával. Szinte az összes közszolgáltató nagyvállalat - Fővárosi Gázművek Zrt, Tigáz Zrt., GDF SUEZ, E.ON  - csatlakozott a versenyhez, valamint a telekommunikációs szektor óriásai – Vodafone, Telenor, Magyar Telekom, Invitel - is bizakodva állnak a megmérettetés elé.

„A cégek egy része felismerte, hogy bár a válságnak még nincs vége, azonban a későbbi felemelkedés egyik záloga az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás színvonalának magas szinten tartása és ennek demonstrálása, kommunikálása még esetleg visszaeső kereslet mellett is. Továbbra is érezhető az ingatlanszakma és autókereskedelem nehéz helyzete, de a várható adóváltozások erősen hatottak a pénzügyi vállalkozások részvételi hajlandóságára is, bár úgy véljük, hogy a takarékossággal előrelátóan kell bánni – összegezték a verseny indulásának tapasztalatait a szervezők.

A tavalyihoz hasonlóan, idén is szoros versenyre számít Kricska István, a ClientFirst ügyvezető partnere: „Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul, így már tapasztalatokkal felvértezve indul az idei megmérettetésen. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is jelentős erőfeszítéseket tettek folyamatosan az elmúlt időszakban az ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call centereiket. Így erre a versenyre elmondható, hogy a részvétel, legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés.”

2010-ben újdonságnak számít, hogy nemcsak a személyes kategóriában, hanem a telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették a résztvevők. Így két kategóriában is indulhatnak a jelentkezők. „Másik újdonság, hogy nemcsak próbavásárlásokkal, próbahívásokkal teszteljük a szolgáltatásokat, hanem megkérdezzük az adott cég ügyfeleit is, így a két mérés összesítéséből képezzük a kiszolgálás színvonalát jellemző mutatót – tájékoztatott Mózes István a ClientFirst ügyvezető partnere.

A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” verseny és díj jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport szavatolja, míg a lebonyolítás szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. biztosítja. Idén a verseny támogatója lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola is, így a leendő kommunikációs szakemberek is megismerhetik az ügyfélkiszolgálás területén a legjobbakat a mezőny résztvevői közül.

INVITEL Zrt. - az elmúlt évek árbevétele


A cikk küldése e-mailben

×
Cikk címe:
Hol szolgálják ki legjobban az ügyfeleket?
Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

Mehet

A *-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Ajánlott cikkek

Rovat további hírei
  • Legfrissebb
  • Legolvasottabb
  • Képgalériák
  • Videogalériák
  • ENSZ-közgyűlés New Yorkban

  • V4-csúcstalálkozó Varsóban. Fotók: Miniszterelnöki Sajtóiroda

  • Földrengés rázta meg Olaszországot Fotók: AFP

  • Éremeső az olimpián

  • Rio 2016

Előző
Következő
  • Túlteljesített a Magyar Telekom

    Túlteljesített a Magyar Telekom

  • Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

    Ezért van romokban Spanyolország gazdasága

  • Így állnak a legnagyobb gazdaságok

    Így állnak a legnagyobb gazdaságok

  • Magyar a világ két legjobb bárja

    Magyar a világ két legjobb bárja

  • Bóvliba vágtak minket - vox pop

    Bóvliba vágtak minket - vox pop

Előző
Következő
Világgazdaság Piactér