Bill Ready, a Google korábbi kereskedelemmel és fizetéssel foglalkozó igazgatója váltja Ben Silbermannt a Pinterest vezérigazgatói posztján, aki ügyvezető elnökként folytatja tovább a munkát a vállalatnál, követve ezzel a techcégek gyakorlatát – írja a The Verge. Az új vezetőtől – aki korábban a Venmónál és a PayPalnál is szerzett tapasztalatot – profitalapú stratégiát várnak el.
A Pinteresten ötletek iránt nézelődők érdeklődésüknek megfelelő termékek közül válogathatnak, megvételre is, ami mostantól a fő profil lesz. Szolgáltatásokat is terveznek ajánlani. A Pinterestnek több száz millió felhasználója van, akik potenciális vásárlók lehetnek.
Bill Ready legfőbb feladata az lesz, hogy felpörgesse az értékesítést, méghozzá gyorsan.
A Snap, a YouTube és a Twitter is hasonló irányba halad.
Az új vezérigazgató nyakába más megoldandó feladatok is szakadtak, tennie kell azért, hogy a Pinterest kellemesebb munkahely legyen, ugyanis az elmúlt években érték kritikák a céget, többek között diszkrimináció miatt, amely nem összeegyeztethető a vállalatfilozófiával és az ambiciózus törekvésekkel, amelyek a platformra vonzanák az online vásárlókat.