BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Traubisoda: alig tért vissza, máris eltűnt a boltok polcairól a legendás magyar üdítő – ez áll a háttérben

Egyes üzletekben valóságos harc alakult ki a Traubisodáért.

Újra elkezdték gyártani a Traubisodát Magyarországon, ám Baranyában a Bama cikke szerint csak elvétve lehet találkozni a termékkel.

traubisoda
Egyes üzletekben valóságos harc alakult ki a Traubisodáért / Fotó: Márka Üdítőgyártó Kft.

A portál beszámolója szerint a Lidl, az Interspar és a Penny üzleteiben is kapható volt március végén–április első napjaiban. 

Egyes üzletekben valóságos harc alakult ki az italért a vásárlók között. 

Azóta azonban már nem igazán lehet találni az üdítőből. A hétfői napon több pécsi boltot is végigjártak a portál munkatársai, de sehol nem találtak Traubisodát.

Ahogy az egyik baranyai Interspar áruházban megtudták, valóban volt náluk korábban Traubisoda, ám miután elfogytak a készleten lévő termékek, már nem érkezett hozzájuk több. Az általuk megkérdezett dolgozó szerint 

nem tudják, hogy mikor lesz utánpótlás. 

Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy miután az idei év elején a Márka Üdítőgyártó Kft. hosszú távú megállapodást kötött a Traubisoda gyártásának és forgalmazásának jogaira, már a szerződést is aláírták Felsőlajoson, az üdítőital-gyártó üzemében.

A Mindmegette megírta, hogy a Traubisoda először a Lidl polcaira tért vissza: az üzletekben, az 1,75 literes kiszerelés 499 forintba kerül majd, azonban a Traubisoda nem lesz elérhető három budapesti, egy balatonfűzfői, egy pécsi és egy békéscsabai üzletben.

Az első Traubisoda 1971. június 19-én került forgalomba. A termék gyorsan népszerű lett, már az indulás évében 1,6 millió palack készült, ez a mennyiség pedig tíz év alatt majdnem százszorosára nőtt. Változást az 1989-es év, a nyugati üdítők megjelenése hozott, ekkor ugyanis csökkent a kereslet a Traubisoda iránt. 


 

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.