3-as metró

Megalapozott volt a metrófelújítás

A 3-as metró kocsijainak nagyfelújítása közgazdaságilag és pénzügyileg is a legkedvezőbb megoldás volt – ez olvasható a beszerzésről készült jelentésben.

Megalapozott volt a metrófelújítás

A 3-as metró kocsijainak nagyfelújítása közgazdaságilag és pénzügyileg is a legkedvezőbb megoldás volt – ez olvasható a beszerzésről készült jelentésben. Ehhez képest a sajtóban úgy mutatták be a független vizsgálatot, mintha az kétségbe vonná a döntés megalapozottságát.

Baj lehet a középső szakasz állomásaival

 Miután a tárgyalóasztalnál nem született egyezség a 3-as metró alagút-rekonstrukciójának folytatásáról, a BKV és a Swietelsky Vasúttechnika levélben győzködi egymást. A parttalan vita már az állomások felújítását is veszélyezteti.

Vakvágányon a 3-as metró felújítása

Az utolsó utáni határidőig sem született megállapodás a BKV és a Swietelsky között. A felek most arra játszanak, hogy a másik dobja be előbb a törölközőt. Közben ketyeg az óra, a projekt vállalt befejezési dátuma egyre tarthatatlanabb, és bár nincs munkavégzés az M3-as vonal középső szakaszának alagútjában, egy hete nem jár a metró.

BKV kontra Swietelsky: most vagy soha

Kulcsmomentumához érkezett a 3-as metró körül kirobbant vita. Ha ma nem születik szándéknyilatkozat a folytatásról, új közbeszerzést kell kiírni.

BKV kontra Swietelsky: most vagy soha

Kulcsmomentumához érkezett a 3-as metró felújítása körül kirobbant vita. Ha ma nem születik szándéknyilatkozat a folytatásról a felek között, új közbeszerzést kell kiírni.
Világgazdaság Piactér