4-es metró

A főváros 4-es metrót csinálhat a 3-asból

Október végéig maradt idő, hogy megszülessen az alku a Swietelskyvel a 3-as metró alagúti munkálatainak folytatásáról. A jelenlegi városvezetés alatt a projekt ütemezése kezd szétesni, ahogy ez a 4-es metrónál is történt. Ez akkor több tízmilliárdos elszámolási vitához vezetett, most pedig 220 milliárdnyi EU-s forrás forog kockán.

Bedöntheti a metrófelújítást a késlekedés

Nyolc hónap volt rá, de már csak kilenc nap maradt, hogy tető alá hozzák az M3-as metróvonal alagút-felújítási szerződésének meghosszabbítását. A projekt jókora késedelme a megrendelő BKV-n kérhető számon, ám a kivitelező Swietelsky Vasúttechnika Kft. többletköltség-követelése is túlzó lehet.

Telt házzal működtetik a négyes metrót

Az elmúlt öt évben nagyjából megduplázódott az M4-es vonalon utazók száma. A rendelkezésre álló vonatok még éppen ki tudják szolgálni az igényeket.

Telt házzal működtetik a négyes metrót

Az elmúlt öt évben nagyjából megduplázódott az M4-es vonalon utazók száma. A rendelkezésre álló vonatok még éppen ki tudják szolgálni az igényeket.

Tartalékol a kormány a 4-es metró miatt

A metró építése során történt szabálytalanságok miatt várhatóan 59 milliárd forintot kell majd visszafizetni az Európai Uniónak. Az OLAF szerint 166 milliárd forintot loptak el a beruházásból.
Világgazdaság Piactér