barkácspiac

Hatalmasra duzzadt a barkácspiac

Az OBI és a Praktiker rivalizálása határozza meg a hazai barkácspiac növekedését, a két vállalat együttesen a szektor több mint négyötödét fedi le.

Online tör magának utat a Praktiker

Egyre nagyobb az online áruház szerepe a Praktiker értékesítésében: 2015-ben a webshop részaránya 1,6 százalék volt, idén pedig jóval 5 százalék fölé kúszik ez a mutató.

Kifesteni olcsó - Jól hasít a legnagyobb festékgyártónk

A hanyatló barkács- és stagnáló festékpiacon is némiképp növelni tudta árbevételét a Poli-Farbe. Hazánk legnagyobb festék- és vakolatgyártó vállalata formaldehidmentes falfestékekkel kívánja megerősíteni piaci pozícióit.

A barkácspiac 2009 nagy vesztese

A Praktiker ismét Reviczky Gáborral kezd marketing kampányt. A barkácslánc emberközpontú kommunikációt szeretne megvalósítani 2010-ben, miközben a válság következtében további visszaesésre számít.

Barkácspiaci pozícióharc

Barkácspiaci beszerzési társulást hozott létre 16 hazai kis- és közepes vállalkozás.

Újra alakult az Ezermester barkácslánc

Megalakult az első barkácspiaci beszerzési társulás, az Ezermester Magyar Barkács Kft., amely a kisebb boltokat összefogva megpróbálja felvenni a küzdelmet a multinacionális cégekkel.
1
Világgazdaság Piactér