BKK

Tarlós: Esély sincs arra, hogy elég BKV buszt vegyünk

A főváros elsősorban a kötöttpályás közlekedés fejlesztését támogatja - mondta a főpolgármester az InfoRádió Aréna című műsorában. Tarlós István hozzátette, ez nem jelenti a buszközlekedés megszüntetését, de 1100 új busz megvásárlására nincs esély.

Tarlós engedett, jöhet a fonódó villamos

Mégis megvalósul a budai fonódó villamoshálózat mindkét ága: a Főváros és a BKK elfogadja az NFÜ javaslatát a projekt két ütemre bontására és tartalmának bővítésére.

MÁV: "Náluk 70-72 vezető fizetése csökkent 10-35 százalékkal"

Egyre fontosabbnak tartják az állami és önkormányzati vállalatok is működésük átláthatóságát, a közpénzek hatékony felhasználását, az információs igény pedig olyan nagy, hogy a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. szerint már-már a napi működést akadályozza - derült ki a Transparency International (TI) által csütörtökön rendezett konferencián, Budapesten.

Vitézy: 35 éves a metró, de ettől még nem kéne kigyulladnia

Önmagában az, hogy 35 éves egy metrószerelvény, még nem indokolja, hogy kigyulladjon. Itt karbantartási hiányosságokra is utalnak jelek - jelentette ki újságírók előtt szerdán Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója annak kapcsán, hogy kedden kigyulladt egy szerelvény a 3-mas metró vonalán.

BKV: A 19 milliárd csak a túléléshez elég

A BKV nem megy csődbe, a közlekedési vállalatot a főváros által a hónap végére várt 19 milliárdos rendkívüli állami támogatás tartja idén életben.

A cégvezetők bérén spórolna Budapest

Kétoldalú megállapodásokkal évi 670 millió forintot szeretne Budapest vezetése megtakarítani a fővárosi tulajdonú cégek vezetőinek fizetésén.

Amikor muszáj spórolni

Százezrekkel csökkentik a fővárosi tulajdonú cégek vezetőinek fizetéseit. A hír látványos, és nem kérdés, hogy politikailag jó üzenet a városvezetéstől. Budapesten megszorítások jönnek, a közvélemény pedig elvárja, hogy ha már meg kell húzni a nadrágszíjat, akkor a város kezdje magán a spórolást.

Százmilliókat spórolnak a béreken

Mintegy 670 millió forint bér- és járulékköltséget takaríthat meg Budapest évente, ha minden tisztán fővárosi tulajdonú cégben sikerül csökkenteni a fizetéseket. A legtöbben ezt már megtették, még mintegy negyven ember összesen 130 millió forintos éves fizetése kérdéses.
Világgazdaság Piactér