Budapest Kártya

A budapesti fürdőkkel csábítják a turistákkal

Március végéig tart a fővárosunkat a téli holtszezonban népszerűsítő Budapest Winter Invitation (BWI) kampány. Az 2010/11-es kampányra összesen 240 millió forintot fordítanak – áll a szervező Magyar Turizmus Zrt. közleményében. A kiemelt stratégiai partnerek – Malév Zrt., Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport Zrt., BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt., lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál – mellett, szállodák és egyéb turisztikai szolgáltatók, például autókölcsönzők és programszervezők fogtak össze Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése érdekében.
2010.11.18. 16:24 Olvasási idő: 0 perc

34 város kedvezménye egy klikkre!

34 városkártya részletei érhetők el egy gombnyomásra, a www.europeancitycards.com címen, melyet a European Cities Marketing nevű nemzetközi szervezet indított be nemrégiben a világhálón. A szervezetben európai városok turisztikai hivatalai tevékenykednek közösen. A cél, hogy megosszák egymással szakmai tudásukat, valamint közös akciók során népszerűsítsék Európa nagyvárosait, valamint a városi turisztikai hivatalok szolgáltatásait az utazók körében.
2008.09.24. 14:25 Olvasási idő: 0 perc