Budapest

Miért szeretik Budapestet a külföldiek? Íme néhány válasz

A napokban egy házaspárra lettem figyelmes. A férfi egyik kezében óriási térképpel hadonászott, a másikkal - vélhetően – a feleségét rángatta. Odamentem és megkérdeztem, hogy segíthetek-e. Az angol házaspár a BKV új menetrendjét tanulmányozta, s mire elmagyaráztam, hogyan jutnak el az Astoriáról a Ferenciek terére(!) a hölgy kifakadt: „Itt Magyarországon mindenki olyan kedves, az idősek és fiatalok is. Teljesen el vagyok ámulva!”.

Budapesti lakáspiac - Itt a részletes helyzetkép!

Az aktuális lakáskínálat volumene 2008 nyarán nem mutatott számottevő változást: valamivel több mint 9000 db budapesti újépítésű otthon közül választhatnak a lakást keresők - áll az AL Holding és a GKI jelentésében.

34 város kedvezménye egy klikkre!

34 városkártya részletei érhetők el egy gombnyomásra, a www.europeancitycards.com címen, melyet a European Cities Marketing nevű nemzetközi szervezet indított be nemrégiben a világhálón. A szervezetben európai városok turisztikai hivatalai tevékenykednek közösen. A cél, hogy megosszák egymással szakmai tudásukat, valamint közös akciók során népszerűsítsék Európa nagyvárosait, valamint a városi turisztikai hivatalok szolgáltatásait az utazók körében.

Vágta a pesti börzén: az járt jól, aki nem pánikolt

Magához tér a magyar piac: hatalmas az emelkedés a Budapesti Értéktőzsdén, és a forint is szépen visszakapaszkodik a 240-es értékéhez az euróval szemben. Akik az elmúlt két nap zuhanását bevásárlással töltötték, azok már boldogan nézhetnek neki a hétvégének.

Nézze meg, hogy "vágja haza" az easyHotel a budapesti imázst

Az easyHotel Budapest reklámja lejáratja a Budapestet, mert mocskos, áldatlan állapotokat sugall, ami példátlan a turisztikai marketing területén – véli Fekete László, a BTH Turisztikai Hivatal igazgatója, a „fapados” szálloda napokban az internetre is felkerült reklámjáról. A YouTube, videomegosztón is elhelyezett, helyenként „Rip-off in Budapest / Cheap Hotel in Hungary” néven letölthető, másfél perces spot enyhén szólva negatív képet fest a magyar fővárosról.

Lassan ismét invázió lesz Budapesten!

Új névvel, új szlogennel meghosszabbított időszakkal és kiegészített tartalommal, ismét meghirdetik a Budapest Winter Invitation akciót. A tavaly második alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány – amelyhez egyedülálló módon 88 szolgáltató csatlakozott – Budapestnek 50 ezer plusz vendégéjszakát hozott - áll a hazai marketingszervezet közleményében.
Világgazdaság Piactér