call center

Puskás arénányi ember dolgozik a magyarországi call centerekben

Nagyjából 60 ezer operátor dolgozik a hazai call centerekben.
2023.07.07. 12:42 Olvasási idő: 2 perc

Jövő kedden lép parkettre az eSense

2022.05.27. 15:05 Olvasási idő: 2 perc

Továbbra is telefonon kérünk a legtöbbször segítséget

A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna.
2021.08.30. 14:57 Olvasási idő: 3 perc

A türelmünk öt percig tart

A várakozási idő bemondásával jelentősen mérsékelhető a telefonos ügyfélszolgálattal kapcsolatba kerülő kuncsaftok frusztrációja, de jó tudni, hogy ha az automata által közölt időtartam hosszabb öt percnél, nagy valószínűséggel elveszítjük az érdeklődőt – többek között ez derül ki az ügyfélkapcsolati rendszerekkel foglalkozó NET’54 cég nemrég megjelent tanulmányából.
2011.10.11. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

5 perc után bepöccenünk - Call centerek és pszichénk

A call centereknek kézben kell tartaniuk a várakozási időket, ellenkező esetben jelentős ügyfélkört veszíthetnek el – derül ki egy friss felmérésből.
2011.09.07. 13:42 Olvasási idő: 0 perc

Az elégedetebb ügyfelekre kéne a bankoknak koncentrálniuk

Az ügyfél-elégedettség azonnali mérése és az ebből fakadó fejlesztések, valamint a mobilfizetésre épülő technológiák bővítése és alkalmazása jelenthetik a tevékenységbővítés leghatékonyabb útjait a magyarországi pénzintézetek részére – vélekedett a Deloitte üzleti tanácsadások részlegének partnere.
2011.05.13. 06:43 Olvasási idő: 0 perc

A telefonos ügyfélszolgálatok országa lettünk

Az idei első negyedévben a tavalyi időszakhoz viszonyítva kevesebben kerestek munkát, legkevésbé a vidéki munkahelyek voltak kapósak. Elsősorban a friss diplomások a legkitartóbbak az álláskeresésben, de közülük sokan a diploma megszerzése után sem tudják, milyen munkát szeretnének valójában. A többnyelvet beszélő pályakezdők jobb híján hajlamosak a call centerekben munkát vállalni, amelyek eddig 150 ezer embernek adtak munkát Magyarországon.
2011.04.21. 14:20 Olvasási idő: 0 perc

Melyik cég ügyfélszolgálata a legjobb?

Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a „Kiváló Call Center” címeket.
2010.11.25. 10:19 Olvasási idő: 0 perc

Call Center díjat alapított a GfK

Top 10 Call Center díjat alapított a GfK Hungária. A nemzetközi tapasztalatok alapján létrehozott díjat szolgáltató vevő- és ügyfélszolgálatok, ún. call centerek nyerhetik el.
2010.09.30. 13:26 Olvasási idő: 0 perc

Egy ágazat, ahol 50-80 ezer embert is felvehetnek tíz éven belül

A magyarországi szolgáltató ágazatok közül az egyik legnagyobb munkahelyteremtő potenciált az ügyfélkapcsolati tevékenység rejti, itt a következő tíz évben akár 50-80 ezerrel is nőhet a foglalkoztatottak száma – hívta fel a figyelmet a Humán Erőforrás Alapítvány tegnapi tájékoztatóján Tóth Éva Mária kuratóriumi elnök.
2010.09.10. 07:50 Olvasási idő: 0 perc