ClientFirst Consulting

Azonnal megtudható, hogy milyen a cég vevőkiszolgálása

Magyarországon százezres nagyságrendben végeznek próbavásárlást a cégek annak érdekében, hogy fejlesszék ügyfélkiszolgálásukat. Ma bemutatták a hazánkban egyedülálló online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszert (IMSR), melynek segítségével a próbavásárlást szervező cég akár órákon belül kész teszteredményeket tud bemutatni megrendelőjének.
2010.08.31. 17:10 Olvasási idő: 0 perc

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban: az Invitel és az MBT a legjobb

Kategóriájában az Invitel Távközlési és Szolgáltató Zrt. illetve az MBT Magyarország Kft. lett a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009” verseny két első helyezettje. A verseny két kategóriában zajlott, a vállalatok magyarországi kiszolgáló egységeinek száma alapján a 20 egység alatti és feletti vállalatokat rangsorolták. A díjakat konferenciával egybekötött ünnepélyes díjátadón vehették át a nyertesek Budapesten.
2009.11.05. 17:48 Olvasási idő: 0 perc