FTC

A stadionja után fizethet reklámadót az FTC

Újabb bonyodalom következhet a reklámadó bevezetése miatt: az intézkedés érinti a sportszektort is. Az FTC futballcsapatának például sokba kerülhet, hogy a Groupama nevet vette fel az új stadionja. A kormány szerint minden ágazatnak ki kell vennie a részét a közteherviselésből - írja a Népszabadság.

A Telekommal erősített az FTC

Három évre szóló megállapodást kötött a Magyar Telekom és a Ferencvárosi Torna Club, az együttműködés legfontosabb célja az utánpótlás támogatása.

Üzleti titok, hogy mennyiért lett Groupama Aréna az FTC-stadion neve

A Ferencváros stadionjának neve Groupama Aréna lett, miután az üzemeltető Lagardére Unlimited Stadium Solutions Kft. hétéves szerződést kötött a biztosító céggel, melynek anyagi részletei üzletit titkot képeznek. Már 16 sky boxot értékesítettek, melyeknek ára 56-80 ezer euró plusz áfa évente. A Chelsea elleni mérkőzés az FTC elnöke szerint nyereséget fog hozni a klubnak.

160-180 milliárd stadionokra

Az FTC pályája lehet a harmadik az átadott stadionok sorában a felcsúti Pancho Aréna és a múlt héten átadott debreceni létesítmény után. A kormány nagyratörő tervei csaknem 200 milliárd forintba kerülnek a következő években.

Kiírták a tendert - Ilyen lehet a Fradi új stadionja

A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (MNV) kiírta az új, legalább 22 ezer férőhelyes Albert Stadion építésére vonatkozó meghívásos pályázatot.A tender szerint a kivitelezőnek vállalnia kell a jelenlegi létesítmény lebontását, valamint az új, legalább 22 ezer, de belföldi meccsek esetén a vendég és a hazai szektor állóhelyeivel 23 700 férőhelyes, fedett lelátójú, úgynevezett sky boxokkal ellátott stadion felépítését.
Világgazdaság Piactér