Gémosz

Már nem reménykedhetnek az autókereskedők

Szeptemberben leállt a személykocsi kereskedelem eddigi bővülése. Nem kelendő a motorkerékpár és a kishaszonjármű sem, és megtorpant az eddig dübörgő nagyteherautó piac is.

Ennyivel kevesebb az autómárka-kereskedés itthon

A Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) 2012 augusztusában felmérést készített a magyar márkakereskedői hálózatokról, szerint Magyarországon jelenleg 467 márkakereskedés üzemel.

Év végére lezárulhat a biztósítókartell-ügy

Az Európai Bíróság a hétmilliárdos bírságot kiszabó 2006-os versenyhivatali döntésről tárgyalt. Az év végén hozhat ítéletet az Európai Bíróság a biztosítókartellnek nevezett magyar ügyben – tudtuk meg a luxembourgi testülettől.

Gablini semmivel nem bíztatja a leendő autótulajdonosokat

Legalább három-négy évig nem lesz nyereséges az autóértékesítés a Gépjármű-Márkakereskedők Országos Szövetsége (GÉMOSZ) szerint. A finanszírozók pedig úgy gondolják, hogy nincs szükség mentőcsomagra az autóhiteleknél.

Itt az új Swift - A legkelendőbb márkák és modellek itthon

Szeptember volt a harmadik hónap, amikor több személyautó került forgalomba, mint egy évvel korábban. Ennek révén a harmadik negyedév egyenlege 17,7 százalékos fejlődést mutat a bázishoz képest, míg az első fél évben még 45 százalékos volt a visszaesés.

"Kannibál" verseny a hazai autókereskedők között

A Magyarországon első alkalommal forgalomba helyezett személygépkocsik első féléves, csaknem harmincezres száma 36 százalékos visszaesést jelent az egy évvel korábbihoz képest – derül ki a KSH jelentéséből. Ez év június 30-án a közúti gépjárművek 3,7 milliós állományából hárommillió volt a személygépkocsi.

Itthon is dominóként dőlnek be az autókereskedések

A múlt héten az egyik legtöbbet értékesítő autómárka nyolc kereskedője adta vissza a kereskedési jogot, és ezen a héten is már hasonló nagyságrendben voltak szerződésbontások több más márkánál.
Világgazdaság Piactér