GVH

Lakásért életjáradék? - Megtévesztő FHB-szlogenek

Két egymástól lényegesen különböző életjáradék konstrukciót hirdetett ugyanazokkal a szlogenekkel az FHB Életjáradék Zrt., ami megtévesztő volt a fogyasztók számára – mondta ki a Gazdasági Versenyhivatal.

"Senki sem szereti, ha átvágják"- harc a tudatos fogyasztóért

Fogyaszt Hatóság címmel rendezett konferenciát a Nemzeti Hírközlési Hatóság. Az eseményen felszólalók hangsúlyozták: Magyarországon nem elég tudatosak a fogyasztói döntések, holott ez mind az egyének, mind a gazdaság számára fontos lenne.

Hogyan vágta át a vásárlóit az Electro World? Ötmilliós büntetés

Nem minden árkedvezménnyel kínált terméket lehetett megvásárolni az akció ideje alatt az elmúlt év őszén az Electro World egyes áruházaiban, így a társaság hirdetési újságjai megtévesztették a fogyasztókat – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal.

Hogyan vágta át a vevőket a Penny Market? GVH-vizsgálat

Egy akciós termékből nem rendelkezett megfelelő készlettel, egy másik terméket pedig nem a meghirdetett áron árusított a Penny Market Kft. – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A kiskereskedelmi láncnak így a fogyasztók megtévesztése miatt egymillió forint bírságot kell fizetnie.

Kartellkommandósok - akiktől rettegnek a cégek

Rajtaütésszerű razzia, hónapokig tartó bizonyítékgyűjtés, felfordított irodák, sokkoló bizonytalanság – nincs vállalatvezető, aki ne számíthatna a GVH látogatására. A manager magazin szeptemberi számában mutatta be, mivel is jár a cégek számára egy versenyhivatali kartell-vizsgálat. A cikkből a Világgazdaság Online készített összefoglalót.

Nem is gyógyhatású a termék - Két céget büntetett a GVH

Összesen 3 millió forint bírságot szabott ki két vállalkozásra a fogyasztók megtévesztése miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A Naturlife System Kft. és a Max-Immun Kft. egyaránt gyógyhatást ígérő reklámokkal hirdette termékeit, ám állításaikat nem tudták igazolni.
Világgazdaság Piactér