hipermarket

Tovább költekeztünk - Nyertek a szupermarketek tavaly

Tavaly év végéig a hazai fogyasztók többsége nem vett tudomást arról, hogy bármit is módosítani kellene a költekezési szokásain, azonban a növekvő félelmek és a családok anyagi helyzetének romlása miatt már kénytelenek újragondolni és módosítani a vásárlások mennyiségét és minőségét.

Válság? Viszik az LCD-t meg a plazmát mint a cukrot!

Az LG kutatása alapján a kedvezőtlen gazdasági helyzet hatásai várhatóan nem érvényesülnek a műszaki cikkek piacán. A megkérdezettek közel 57 százaléka legalább akkora összegben vásárol majd a termék kategóriában mint tavaly, esetleg valamennyivel többet költ majd.

Csoki Miki a sztár! Karácsonyi édességtrendek

Csokoládéból készült Mikulás figurákból közel 1 milliárd forintos kiskereskedelmi forgalom várható, ha az elmúlt évek növekedési trendje folytatódik. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató intézet a legutóbbi három év ünnepi édesség-szezonjának adatai alapján.

Három az egyben szeretjük – A legfrissebb tendenciák a kávépiacon

A legkedveltebb, pörkölt valódi kávé átlagos fogyasztói ára 15 százalékkal magasabb az idén június–júliusi adatok szerint, mint a tavalyi hasonló periódusban. A második legnagyobb forgalmú szegmens, az instant 3 in 1 átlagára 4 százalékkal drágult.

Egyre több szendvicsjégkrémet eszünk

Tovább növekedett a jégkrém kiskereskedelmi forgalma: a szervezett kiskereskedelemben az eladások értéke összességében mintegy évi 17 és fél milliárd forint.

Hogyan növelhető az ingatlan értéke?

Az ingatlanfejlesztés egy meglevő ingatlan értékét, használhatóságát növeli azzal, hogy hozzáadott értéket teremt egy ingatlanon, vagy ingatlanok csoportján.
Világgazdaság Piactér