hirdető

Ez az a tévéreklám típus, amit kifejezetten szeretünk

2011 január 1-jén a magyar médiában is megnyílt a lehetőség a termékelhelyezések alkalmazására a saját gyártású műsorokban.
2011.07.04. 13:27 Olvasási idő: 0 perc

Új reklámozási lehetőség robbanás előtt

Az internetes reklámpiac húzószegmensévé válhat a következő években az online rádiózás – állítja egy frissen közzétett elemzés.
2009.09.23. 10:17 Olvasási idő: 0 perc

Lassult az online hirdetési piac növekedése

A megelőző évinél jóval lassabb ütemben, 20 százalékkal nőtt az online reklámköltés tavaly Európában – derül ki az IAB Europe marketingszervezet és a PricewaterhouseCoopers (PwC) tanácsadó cég közösen végzett felméréséből.
2009.06.15. 16:17 Olvasási idő: 0 perc

Szűk esztendő elé néznek a hazai tévék

A bő esztendők után szűk év elé néznek az idén a hazai televíziótársaságok. Egyöntetű legalábbis a várakozás mind a piaci szereplők, mind a külső szakértők körében, hogy a válság visszaveti a hirdetők aktivitását.
2009.03.23. 09:34 Olvasási idő: 0 perc

Aki most jó választ ad, nagyot nyerhet - Átalakuló reklámpiac

A reklámpiacot sem kíméli a válság – állítják egybehangzóan a hazai kreatív, illetve médiaügynökségek. A hirdetők a tapasztalatok szerint 10-15 százalékkal nyesték meg az idei reklámköltségvetéseiket, sőt egyes cégeknél a 30-40 százalékot is eléri a büdzsé visszafogásának a mértéke.
2009.03.11. 09:06 Olvasási idő: 0 perc

Figyelem! Adathalászok utaznak a Google és a Yahoo hirdetőire

Nem érezhetik magukat biztonságban azok, akik a Google, vagy a Yahoo hirdetési szolgáltatásait veszik igénybe. Az elmúlt héten olyan lánclevelekre figyeltek fel a Sunbelt szakemberei, amelyek megtévesztő módon az [email protected] címről érkeztek, s arra kérték a felhasználókat, hogy látogassák meg az adwords.google.com honlapot, ott pedig ellenőrizzék a felhasználónevükhöz kapcsolódó jelszavakat.
2009.02.02. 09:52 Olvasási idő: 0 perc

Ingatlant keres vagy elad? Irány a net!

A felmérések azt mutatják, hogy az online ingatlanhirdetések aránya mára eléri a 80 százalékot. A maradék 20 százalékon osztozik a nyomtatott sajtó, melyen belül a katalógusok és a szórólapok mellett a helyi magazinok részesedése a legjelentősebb.
2008.06.16. 10:29 Olvasási idő: 0 perc