hívás

Bejelentést tett a Magyar Telekom: ingyenessé teszi a hívásokat az előfizetőknek – de csak néhány napig

Sokakat érintő döntést hozott a Telekom. Az előfizetői ingyenesen beszélhetnek egymással karácsonykor.
2023.12.20. 12:11 Olvasási idő: 2 perc

Az utazási kedvvel az adatforgalom is szárnyal

Kiugró volt az adatforgalom az angol-magyar meccs alatt.
2022.07.08. 19:24 Olvasási idő: 9 perc

Továbbra sem csillapodik a lakosság adatéhsége

Az első negyedévben jelentősen nőtt az adatforgalom az előző év azonos időszakához képest az ügyfelek növekvő adatigénye miatt.
2022.04.11. 17:11 Olvasási idő: 4 perc

Nagyot nőtt a roamingforgalom a háború miatt

2022.03.03. 18:18 Olvasási idő: 6 perc

Rekordot döntött az újév első órája a Telenor hálózatán

Az adatforgalom is 15 százalékot nőtt a tavalyi szilveszteri időszakhoz képest.
2022.01.03. 15:27 Olvasási idő: 3 perc

Maximalizálják az unión belüli hívások percdíjait

Május 15-től nettó 19 eurócentes felső korlátja lesz az Európai Unión belüli telefonhívások percdíjának.
2019.05.13. 18:13 Olvasási idő: 0 perc

Csalókat buktatott le a Telenor

Visszahívásos csalássorozatott leplezett le a Telenor, az elkövetők nem tudtak nagy kárt okozni.
2019.01.29. 18:34 Olvasási idő: 0 perc

Ennyivel emeli a tarifákat a Telenor

A Telenor Magyarország bejelentette, milyen áremelkedésekre számíthatnak az ügyfelek a telefonadó bevezetésének hatására. Az árváltozás július 16-án lép életbe.
2012.06.15. 14:41 Olvasási idő: 0 perc

Ön is csalódott, mert nem vették fel a telefont? Itt az ok

A vállalatok ügyfélszolgálatánál érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a kis-és középvállalkozásoknál csengő telefont, derül ki hazai KKV szektor 3 eltérő piacát feltérképező telefonos felmérésből. Az érdeklődők legtöbbször hívásmenedzselő rendszer hiányában nem fértek hozzá a számukra szükséges információhoz.
2011.05.18. 15:11 Olvasási idő: 0 perc

Ügyfélszolgálati gondok? - Kérje a beszélgetés felvételét!

A fogyasztók telefonos ügyfélszolgálatokkal folytatott beszélgetéseit a jogszabályok szerint az üzemeltetőknek rögzíteniük kell. Vitás esetben ezeket a felvételeket indoklás és feltétel nélkül rendelkezésre kell bocsátani. A kérdés jelentőségét növeli, hogy a két fél között akár telefonbeszélgetés nyomán is létrejöhet egy új szerződés.
2010.11.12. 06:00 Olvasási idő: 0 perc