horváth gergely

Országreklám 12,5 milliárdért

A Magyar Turizmus Zrt. már azzal is elégedett lenne, ha a tegnap bemutatott 2013-as marketingterve alapján 1,6 százalékkal növekedne a vendégéjszakák száma.
2012.11.29. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Nem elég gulyással kampányolni

Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója abban bízik, hogy sikerül megváltoztatni a külföldiek fejében az országról kialakult képet.
2012.09.27. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Még a csapból is Budapest folyna

A téli gyenge időszak felpörgetése miatt idén is nagyszabású nemzetközi kampánnyal és árengedményekkel szeretné a szakma Budapestre csábítani a turistákat.
2012.08.01. 18:08 Olvasási idő: 0 perc

Márkázzák Magyarországot

A jövő évtől Magyarország egységesen a föld alatti vizek országaként jelenik meg a külföldi reklámkampányokban – mondta lapunknak adott interjújában Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. nyáron kinevezett vezérigazgatója, aki szerint a társaság tevékenységét értékesítésorientált akciók, stratégiai együttműködések és a korábbinál hatékonyabb működés jellemzi majd a jövőben.
2010.11.26. 05:00 Olvasási idő: 0 perc