játékpiac

Peking újraírja az online játékszabályokat

A Tencent árfolyama zuhanással reagált az online játékszokásokat átalakító kezdeményezésre. Az évi 38 milliárd dolláros kínai játékpiac azonban ettől aligha dől össze.

Bővült a hazai játékpiac

Mintegy 4 százalékkal bővült a hagyományos játékok piaca tavaly Magyarországon és átlépte a 45 milliárd forintot a Regio Játékkereskedelmi Kft. előzetes becslése szerint.

Dübörög a karácsonyi szezon a játékpiacon

Már november elején elkezdődött a karácsonyi vásárlás, az az időszak, amely a játékpiacon az éves forgalom 60-70 százalékát adja – mondta lapunknak Borhi János, a Formatex Kft. ügyvezetője.

Tovább fejleszti magyar gyárát a Lego

Új gyártócsarnokok, automata magas- és kéziraktár, illetve más kiszolgáló területek épülnek a nyíregyházi gyárban – mondta a Világgazdaság­nak Jesper Hassellund Mikkelsen, a Lego Manufacturing Kft. ügyvezető igazgatója.

Üzenet jött Pekingből: game over

A pekingi vezetés újságcikkben üzent a Tencentnek, hogy ne mérgezze az ifjúságot a mobiljátékaival. Az internetes óriás értett a szóból, és azonnal korlátozta a hozzáférést.

Nagyot nőtt a játékpiac

Egyre nagyobb kihívás már a 10-12 évesek megszólítása is, egyre nehezebb visszahozni őket a digitális világ játékaitól a fizikai játékokhoz.

Super Mario mellé lőtt

Játszani szeretnek, fizetni már kevésbé a mobilosok – ezt tapasztalhatta meg most a Nintendo az első okostelefonra adaptált játékával, a Super Marióval.
Világgazdaság Piactér