Kantar

Enyhült végre a brit élelmiszer-infláció – szédítő árbevétel-növekedés a Lidlnél és az Aldinál

A német diszkontláncok árbevétel-növekedése egyelőre nem volt elég piaci részesedésük emeléséhez Nagy-Britanniában, ahol ha nehezen is, de beindult az élelmiszer-infláció lassulása.
2023.10.10. 11:40 Olvasási idő: 5 perc

Fellélegezhetnek a britek: folyamatosan csökken az élelmiszerek ára

Már a termelői árakba is begyűrűztek az alacsonyabb energia- és alapanyagárak.
2023.06.20. 15:29 Olvasási idő: 6 perc

Dühödt harc folyik a kereskedelmi láncok között, nyerésre állnak a német diszkontok

Vége a Big Four uralmának Nagy-Britanniában, az Aldi ugyanis beférkőzött közéjük.
2022.09.14. 21:03 Olvasási idő: 6 perc

Átalakításra szorul a mosószerek egységárképzési gyakorlata

Felmérés készült a mosószerek egységáráról.
2021.04.21. 21:58 Olvasási idő: 0 perc

Minden ötödik dollár köddé vált az amerikai reklámpiacról

2019 második negyedévében még összesen 40,6 milliárd dollárt költöttek el a hirdetők, ez 2020 Q2-ben 32 százalékkal volt kevesebb.
2020.09.08. 09:19 Olvasási idő: 0 perc