kátyú

Érdemes kátyúkár-biztosítást kötni

A táblával jelzett útszakaszokon keletkezett kátyúkárokat az útkezelő nem köteles megtéríteni, azonban továbbra sem késő kátyúkár-biztosítást kötni.

Fotózzuk le az autógyilkos kátyút, ha kártérítést akarunk

Az úthibák okozta autós károknak a tapasztalatok szerint csupán a felét bírálják el pozitívan, a kártérítés esélyét azonban jelentősen növelheti a kár körültekintő dokumentációja és a kátyúbiztosítás - mondta a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) Gépjárműszekciójának vezetője az MTI-nek.

Több pénz jut kátyúzásra

Kátyúk terén nincs okunk panaszra, és úgy tűnik, hogy ez nem magyar jelenség, például Romániában ezerben mérik az ilyen úthibák számát, nálunk pedig a javítás költsége a mérőszám.

Többet kéne kátyúzni, mint amennyire egyszerre képesek

Vége a téli útüzemeltetési időszaknak, elkezdődött a tavaszi munkára való átállás a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-nél, újranyitnak a melegaszfalt keverőtelepek, így a szakemberek tartósabb javítási munkálatokat végezhetnek a magyar közúthálózaton - közölte a társaság.

Százmilliók mennek el a kátyú miatt

A kátyúkárokra tavaly 200 millió forintot fizetett ki az autósoknak a Generali Providencia Biztosító, míg az idén eddig 120 millió volt a kár, időarányosan 20 százalékkal több a tavalyinál - közölte a biztosító az MTI-vel.

Gumibitumen: búcsú a kátyúktól

Fellélegezhetnek az autósok: jóval kevesebb kátyú, hosszabb élettartam, nagyobb terhelhetőség és kisebb nyomvályúsodási hajlam – ezek a fő erényei a Mol új útburkolati termékének, a gumibitumennek, amelynek gyártását nyáron kezdik meg a Zalai Finomítóban.
Világgazdaság Piactér