Kilián Csaba

A cégek többségénél merülőben a tartalékok, a kkv-k a legnagyobb bajban

Ha a beszállítói lánc végén található kis cégek tönkremennek, jövőre sem indul meg az autóipar fellendülése.
2021.10.19. 10:05 Olvasási idő: 4 perc

Elkerülhetetlen a drágulás az autópiacon

A járvány mellett a forint árfolyama, az autóvásárlási támogatások és a forgalombahelyezési eljárás idejének növekedése gyakorolta a legnagyobb hatást tavaly az autópiacra.
2021.01.08. 07:30 Olvasási idő: 0 perc

A gyárak újraindulnak, a kereslet még nem

Az Audi után a jövő héten újraindul a többi magyarországi autógyár is, de zömében csak egy műszakban, fokozott egészségügyi intézkedések mellett folyik majd a termelés.
2020.04.24. 13:41 Olvasási idő: 0 perc

A Mercedes és a BMW sem fordít hátat

A költséghatékonyság reális cél, de ezt éppen az itthoni üzemek megépülése segítené.
2019.05.16. 09:19 Olvasási idő: 0 perc

Javaslatok az új kormány számára (is)

Furcsa módon nem a forrás- és a tőkehiány a legnagyobb akadálya annak, hogy a hazai kis- és középvállalatok növelni tudják exporttevékenységüket. Sokkal inkább gátja ennek a különféle szakismeret hiánya. Erről is szó volt a Magyar Külgazdasági szövetség mai budapesti tisztújító közgyűlésével összekapcsolt konferencián.
2010.03.22. 13:42 Olvasási idő: 0 perc

Miért éppen Kecskemét? A kormány kivételez a keleti régióval?

Zalaegerszeg nem tartja szerencsésnek "a kormány azon szándékát, hogy a nagyberuházásokat - kiemelt támogatással - csak Kelet-Magyarországra irányítja".
2008.06.20. 15:40 Olvasási idő: 0 perc

Gyurcsánynak köszönhető a kecskeméti Mercedes-beruházás?

Gyurcsány Ferenc miniszterelnök személyesen kérte a baden-württembergi tartományi miniszterelnöktől, hogy a Mercedes Magyarországon is vizsgálja meg a lehetőségeket.
2008.06.20. 12:02 Olvasási idő: 0 perc