kiskereskedelem

Ki mondta, hogy meghalt az outlet?

Csak az, aki nem járt a környező országokban. Meg az, aki nem veszi figyelembe az általános kiskereskedelmi trendet, amely már jó ideje és a válság miatt a jövőben méginkább lefelé mutat. Ergo a plazáknál és a belvárosoknál olcsóbban kínált márkás termékekért lesz sorbanállás.

Újabb rossz hír a magyaroknak: Még nagyobb visszaesés jöhet!

Nem tudott növekedni a kiskereskedelmi forgalom augusztusban sem, a hitelválság pedig további csökkenést vetít előre ősztől. Az autóeladások zuhanása is jelzi, hogy a vásárlási kedv nagyon alacsony maradt a megszorítások lecsengését követően is.

Negatívban maradt a kiskereskedelem

A kiskereskedelmi forgalom volumene – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2008. augusztusban 1,4%-kal, az első nyolc hónapban 2,0%-kal maradt el az előző év azonos időszakától - közölte a KSH.

Folytatódik a kiskereskedelem csökkenése

A kiskereskedelmi forgalom volumene – a naptárhatástól megtisztított adatok alapján – 2008. júliusban 1,8%-kal, az első hét hónapban 2,2%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest - közölte a KSH.

Ingatlanpiaci kilátások: mögöttünk van már a neheze?

A globális zűrzavar nem hagyta érintetlenül a hazai ingatlanpiacot sem, de a magyar gazdaság a jelek szerint a legveszélyesebb kihívásokat mára sikeresen legyűrte - áll a Colliers International szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.

Még várat magára az élénkülés

Még mindig csökkenést mutat a hazai kiskereskedelmi forgalom, legfeljebb a második félévben állhat helyre a belföldi kereslet.

Megpecsételődhet a hazai kisboltok sorsa

Növekvő árverseny, a saját márkás termékek még hangsúlyosabbá válása és kiválóan teljesítő diszkontok – ez jellemzi a PricewaterhouseCoopers és a Budapesti Corvinus Egyetem közös tanulmánya szerint a hazai kiskereskedelmi (FMCG ) szektort.

Nyáron olcsóbb a családi jégkrém

Tovább növekedett a jégkrém kiskereskedelmi forgalma. A szervezett kiskereskedelemben az eladások értéke összességében mintegy évi 17 és fél milliárd forint. A hideg édességek piaca 2007 június-2008 májusban értékben nagyobb, mennyiségben kisebb mértékben bővült, az előző hasonló időszakhoz képest. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat kiskereskedelmi indexe.
Világgazdaság Piactér