Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban

Hol szolgálják ki legjobban az ügyfeleket?

A gazdasági recesszió ellenére idén is sikerrel rajtolt a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban. Az üzleti kultúra fejlesztését célozva közel 20 cég teszi próbára ügyfélszolgálatait. A verseny fő célkitűzése egy iparágakon átívelő ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása Magyarországon.
2010.08.04. 10:10 Olvasási idő: 0 perc

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban: az Invitel és az MBT a legjobb

Kategóriájában az Invitel Távközlési és Szolgáltató Zrt. illetve az MBT Magyarország Kft. lett a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009” verseny két első helyezettje. A verseny két kategóriában zajlott, a vállalatok magyarországi kiszolgáló egységeinek száma alapján a 20 egység alatti és feletti vállalatokat rangsorolták. A díjakat konferenciával egybekötött ünnepélyes díjátadón vehették át a nyertesek Budapesten.
2009.11.05. 17:48 Olvasási idő: 0 perc