középső szakasz

Alku van, már csak pénz kell a metróhoz

Megérte kitartania a BKV-nak a 3-as metró középső szakasza körüli konfliktusban, hiszen majd a felére faragta le a Swietelsky Vasúttechnika követelését.

Alku van, már csak pénz kell a metróhoz

Úgy tűnik, megérte kitartania a BKV-nak a 3-as metró középső szakasza körüli konfliktusban, hiszen majd a felére faragta le a Swietelsky Vasúttechnika követelését. Ám még így is kérdés, honnan lesz pénze a fővárosi cégnek a kilencmilliárdos többletigény kifizetésére.

Fordulhat a kocka a 3-as metrónál

Bár már november elején lezárták az utasok elől, még el sem kezdődött a középső pályaszakaszon a felújítás. A BKV és a kivitelező egy éve vitázik, a közlekedési vállalat újabb utolsó dátumot jelölt ki a megállapodásra.

Vakvágányon a 3-as metró felújítása

Az utolsó utáni határidőig sem született megállapodás a BKV és a Swietelsky között. A felek most arra játszanak, hogy a másik dobja be előbb a törölközőt. Közben ketyeg az óra, a projekt vállalt befejezési dátuma egyre tarthatatlanabb, és bár nincs munkavégzés az M3-as vonal középső szakaszának alagútjában, egy hete nem jár a metró.

BKV kontra Swietelsky: most vagy soha

Kulcsmomentumához érkezett a 3-as metró felújítása körül kirobbant vita. Ha ma nem születik szándéknyilatkozat a folytatásról a felek között, új közbeszerzést kell kiírni.

Nincs alku a BKV és a Swietelsky között

A céldátumig sem született megállapodás a hármas metró alagúti munkálatainak folytatásáról, a tárgyalásokat szűk határidővel meghosszabbították.
Világgazdaság Piactér