közösségi média

Már aludni sem tudnak a fiatalok a közösségi médiától

Minden ötödik fiatal rendszeresen felkel éjjel, hogy ellenőrizze üzeneteit a közösségi médián, s ezért jóval fáradékonyabbak, mint nyugodtan alvó társaik, ami nyomot hagy a közérzetükön - állapította meg egy új kutatás.

Lassabb tempóra vált a Facebook

Parádés profitadatokkal állt elő Facebook, ám a befektetőket már az izgatja, mi lesz, ha az online hirdetési piac egyik éllovasnak stratégiaváltása balul sül el.

A nagy közösségimédia-lufi

Már 27 dollárt sem érnek a Facebook részvényei a tőzsdén, amelyeket a három héttel ezelőtti kibocsátáskor még 38 dolláros árfolyamon vásárolhattak meg a befektetők.

Nem lájkolják eléggé a cégek a Facebookot és társait

A nagyvállalatok több mint negyede tervezi, hogy egy éven belül mobil eszközökre is alkalmassá teszi a honlapját – derült ki a Budapesti Corvinus Egyetem Információs Erőforrás Menedzsment Kutatóközpontja és az IFUA Horváth & Partners felméréséből, amelyet a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége támogatott.

Facebook, Twitter - Itt tartanak most a cégek

Az utóbbi egy évben növekedett azon vállalatok száma, akik sikeresen szereznek új ügyfeleket a közösségi hálón keresztül, és egyre több cég fordítja marketing kiadásainak bizonyos részét erre a területre. Viszont a vezetők azzal is tisztában vannak, hogy a közösségi média önmagában még nem elég egy eredményes kampányhoz – derül ki a Regus legutóbbi felméréséből.

Ötödére csökkent a MySpace értéke hat év alatt

Sajtóértesülések szerint Rupert Murdoch médiamogul vállalata, a News Corp. legalább 100 millió dollárt fizetne a közösségi médiapiacon egyre inkább gyengélkedő MySpace-ért. A Wall Street Journal úgy tudja, a hét végéig mintegy hat ajánlat érkezhet az úttörő portálra. Ezek között tőkebefektetők is vannak.
Világgazdaság Piactér