Lidl

A "magyar veszély" terjedésétől tartanak a német kiskerláncok

A német kiskereskedelmi láncok attól tartanak, hogy más közép-kelet-európai ország - magyar mintára – bevezeti a különadót. A láncok szerint a különadó áremeléseket eredményez és versenyhátrányba hozza a német láncokat – írja csütörtöki számában a Die Welt német napilap.

A KERMI új életre kel

Tizennégy évvel azután, hogy a KERMI elveszítette hatósági statusát, a vállalat új üzleti lehetőséget kap azzal, hogy integrálják az ÉMI-TÜV SÜD Kft.-be. A fúzió hatásairól Madaras Gábort, az ÉMI-TÜV SÜD Kft. ügyvezető igazgatóját kérdeztük.

A legszegényebbekre hajt a Lidl és a Tesco

Bulgária, az Európai Unió legszegényebb tagállama várhatóan a kiskereskedelmi láncok kedvenc célpontja lesz a következő években, a legfontosabb piaci szereplők már célba vették az országot.

Rosszul áll az Aldi és a Lidl szénája

A válság és az elkölthető jövedelmek szűkülése ellenére Németországban éppen az olyan diszkont láncok vásárlóköre csökken, mint az Aldi, vagy a Lidl.

Félmillió lakost szolgál ki az új üzletközpont

A 17 800 négyzetméteres épületben összesen 25 üzlet - köztük a C&A, Asko, New Yorker, Takko, KIK, Brendon, Régió, DM Drogerie Markt - várja majd a vásárlókat a megyeközpontból és mintegy félmillió lakost számláló vonzáskörzetéből.
Világgazdaság Piactér