lojalitás

Még mindig akár több millió magyart mozgatnak meg a pontgyűjtő-programok

Még ma is fontos szerepet töltenek be a töltőállomások életében a hűségprogramok, amik ráadásul tömegeket mozgatnak meg.
2022.01.29. 18:33 Olvasási idő: 5 perc

A részvényjuttatás erősíti a lojalitást

A munkavállalói résztulajdonosi programok keretében vásárolt részvényeket jövőre egy, 2020-tól pedig két évig kell megtartaniuk a szervezeteknek.
2018.12.27. 08:54 Olvasási idő: 0 perc

Tetteket várnak a fiatalok a vállalatoktól

Mára a fiatal munkaerő kevésbé hajlamos elhagyni a munkahely nyújtotta biztonságot, de jobban aggasztja őket a geopolitikai és országos konfliktusokból adódó bizonytalanság – derül ki a Deloitte Y generációsok körében végzett felméréséből.
2017.03.27. 09:40 Olvasási idő: 0 perc

Lottónyereményből remélünk elegendő nyugdíjat

Magyarországon olyan alapfelvetésekkel küzdünk, amelyek Amerikában vagy Nyugat-Európában fel sem merülnének – mondta Zugrovics Loránd, a Quaestor Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató vezérigazgatója a Munkáltatói gondoskodás konferencián.
2012.08.28. 11:31 Olvasási idő: 0 perc

Egyre kevesebbet vásárolunk - A boltoknak túl kell kiabálniuk egymást

A gazdasági válság hatására árérzékenyebbé és tudatosabbá váltak a magyar vásárlók, és a bevásárlási alkalmak is tervezettebbek lettek. Az elmúlt évekhez képest kevesebbszer megyünk vásárolni. A vásárlási helyszínek megválasztásakor az áru frissessége, az árszínvonal és a választék továbbra is a legfontosabb szempontok, viszont megnőtt annak a jelentősége, hogy az adott bolt vagy lánc milyen akciókat és promóciókat kínál a vásárlók számára – derül ki a GfK Hungária Háztartáspanel kutatásából.
2011.05.19. 10:52 Olvasási idő: 0 perc

Van annyi pénz, amennyiért már munkahelyet váltanánk

A magyarok ugyan elvben lojálisak a munkahelyükhöz, ám a munkavállalók fele váltana, ha 20 százalékkal jobb anyagi ajánlatot kapna. Ez az Ipsos felméréséből derül ki.
2009.11.10. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Az érzéki élmény növeli a vásárlási vágyat

A reklámkutatásokkal foglalkozó szakemberek figyelme az utóbbi időben egyre erőteljesebben fordult az érzelmek felé. A Szonda Ipsos kutatói most kicsit tovább léptek, és azt vizsgálták, milyen összefüggés van a márka érzéki észlelése és a márka erőssége között.
2009.08.24. 13:21 Olvasási idő: 0 perc