Manager Magazin

Tengeribeteg lett a Maersk

A vizek királya tengeribeteg. Frissen érkezett vezetőség és egy új stratégia lehet a hajózási társaság megmentője. Ám egyre több a kétség a Maersk körül.

Magyar márkák külföldi „álruhában”

Sokan nem is gondolnák, hogy azok az üzletek, amelyek előtt elsétálnak egy bevásárlóközpontban, mind magyar márkák boltjai, amelyek mégis külföldiként „adják el magukat”.

Márkák vándorúton

Már semmi sem az, aminek látszik: rosszul teszi, aki csak a patinás márkanevekre hagyatkozva akar vásárolni a szórakoztatóelektronikai termékek piacán.

Felélesztett sikersztori

Vidák László története jó példa arra, hogyan lehet egy „poros” márkát újra életre kelteni és modernizálni.

Egy kis balatoni hangulat

Stílust váltott a Canter Borház, amely fiatalos, a Balaton hangulatát tükröző termékeivel több külföldi és hazai borversenyen is kiválóan szerepelt.

Az ásványvízkirály

Ma már nemcsak az ásványvízpiacot szeretné uralni, hanem az üdítő- és energiaitalok piacán is az elsőségért küzd a Balogh Levente nevével fémjelzett vállalkozás.

A kajakszobrász

Hobbiból lett hajóépítő, mára a nemzetközi szinten elismert KAPE kajak-kenu márka fűződik Kabai György nevéhez.

A Vörös Csillag hadművelet

Egy botrányhős bankár kínai kézre játszotta a német autóipar büszkeségének egy részét: a Geely tulajdonosa fű alatt tíz százalékot szerzett a Daimlerben.
Világgazdaság Piactér