Manager Magazin

Az egóról kell lemondani

Komoly kockázat a cégek életében a generációváltás, pedig hamarosan magyar családi vállalkozások tömege néz szembe vele.

Egy tucat milliárdos

Míg világ a világ, előszeretettel fogjuk bújni a világ leggazdagabb embereinek rangsorait. Csakhogy miközben az üzletemberek magányos harcosok, az igazi nagyvadak „falkában” járnak.

Korokon átívelő családi birodalom

Elém tolta apám az Unicum titkos receptúráját, így tudatta, hogy eljött az én időm – idézi fel a generációváltás nagy pillanatát Zwack Sándor.

Nosztalgiamarketing

Iparágakat fejleszt a retro. Igazi innováció, amikor egy régi márkát ismét korszerűvé tesznek, amellett nagy üzlet, ahogy a marketinggépezet újjáépít egy brandet.

Öltözz úgy, mint édesanyád!

A divatban alapszabály, hogy a legújabbat kell hordani. Ám életünk örök körforgás, mindig visszatér valami a korábbi időszakok divathóbortjaiból.

Kedvencek a múltból

Nemcsak Nobel-díjas tudósokban, hanem retro árucikkekben is erős a magyar: kitekintő az arckrémtől a szőlőitalig.

Elszállva

Amióta egyre több államban orvosságként és élvezeti szerként is legálissá vált a marihuána forgalmazása, a befektetők vérszemet kaptak.
Világgazdaság Piactér