marketing

Online luxusvacsora kiválasztottaknak

A személyes találkozás lehetőségének híján a luxusmárkák legújabb titkos fegyvere a privát adás: a Cartier exkluzív partijára csak a kiválasztottak tudtak regisztrálni jelszó segítségével, az online elérhető film a cég szokásos éves vacsorapartiját helyettesítette. Újfajta módja ez a vásárlókkal való kapcsolattartásnak, produkciós cégek már rá is haraptak az új trendre.

A gazdaság hajtómotorja a marketing

A megfelelő marketingnek kiemelt szerepe lehet a koronavírus-válság utáni gazdasági kilábalásban, az értékesítés átalakításában és az új piacok megszerzésében.

Kiderült, kik állnak a Marketing Diamond díj mögött

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Ilyen projektekkel is neveztek a cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére.

Márkakommunikáció a koronavírus idején

A közösen átélt krízis olyan összekötő kapocs lehet, amelyre még sokáig emlékezni fognak a fogyasztók, de ehhez ügyesen és méltányosan kell felhasználni a kínálkozó lehetőségeket. Vélemény.
Világgazdaság Piactér