marketing

"Én PC vagyok" – Sokkoló kampány a Microsoft-tól

Szeptember eleje óta új kampánnyal sokkolja a Microsoft a nagyérdeműt. "I am a PC" hirdetik a reklámok főszereplőinél lévő táblák. Az akció egy projekt része, amelynek célja az óriásvállalat megkopott imázsának helyreállítása.

Jó idők gazdagoknak - A vagyon villámgyors növelésének módja

Több mint 280 milliárd euró, tízegynéhány család és többtucatnyi sikerember. A manager magazin lengyel kiadása második alkalommal állította össze Kelet- és Dél-Európa leggazdagabbjainak listáját. Ha az egyetlen kritérium a leggazdagabbak vagyonának az értéke lenne, az első húsz helyen orosz és ukrán nevek állnának.

Botrány! Ajándék bankkártyával veszik a Viagrát a gyerekek

A parlamenti képviselők, a fogyasztóvédők és természetesen a szülők is felháborodtak a bank gyakorlatán. A szóban forgó hitelintézet, a Lloyds-TSB már 11 éves gyerekeknek is kiküldi postán a bankkártyát, anélkül, hogy erről a szülőket értesítenék.
Világgazdaság Piactér