médiapiac

Az EU azt akarja, hogy a tagországok ne szólhassanak bele a szerkesztőségek munkájába

Vera Jourová bejelentette, hogy új jogszabállyal szabályoznák az európai médiumok működését.
2023.10.03. 15:20 Olvasási idő: 5 perc

Francia befektetők vették meg Brad Pitt filmstúdióját

A tranzakció 300 millió dollárra értékelte fel Hollywood egyik legelismertebb független stúdióját.
2022.12.11. 09:23 Olvasási idő: 4 perc

Kirúgások jönnek a CNN-nél

A csatorna vezetése azt is közölte, hogy átalakítja műsorkínálatot.
2022.12.01. 10:09 Olvasási idő: 4 perc

Felbolygatták az amerikai konzervatívokat Trump tőzsdei tervei

Egy mémrészvény átírja a tengerentúli konzervatív médiapiacot.
2021.10.29. 20:02 Olvasási idő: 4 perc

Lefejezte a médiapiacot a tálib hatalomátvétel

Afganisztánban húsz tartományban 153 médiaorgánum fejezte be tevékenységét azóta, hogy a tálibok átvették a hatalmat.
2021.09.14. 17:30 Olvasási idő: 3 perc

A televíziós reklámköltések négy százalékkal bővültek

Tavaly a hazai televíziós reklámpiacon 63 milliárd forintot költöttek reklámokra.
2020.04.09. 14:34 Olvasási idő: 0 perc

Óriásfúziók rajzolják át a médiapiacot

Hatalmas változásokat és piaci átrendeződést hoz a tartalomszolgáltatásban az idén nyélbe ütött két amerikai óriásfúzió, amelynek egyértelmű vesztese a Netflix lesz.
2018.12.14. 06:10 Olvasási idő: 0 perc

Élesedik a licitháború a Sky csoportért

Eddig már megduplázta befektetését az, aki türelmesen kivárta, mire jut egymással a Fox és a Comcast a Sky csoport bekebelezéséért vívott harcban.
2018.07.13. 17:49 Olvasási idő: 0 perc

Nagy dobásra készül az RTL Klub

Lassan magára talált a médiapiac, és a 18. születésnapját ünneplő RTL Klub saját elvárásait is felül tudta teljesíteni, ami megalapozta, hogy az őszi műsorstruktúrában minden eddiginél több saját, hazai gyártású tartalommal jelentkezik a képernyőn a csatorna, amelynek piacvezető szerepe megkérdőjelezhetetlen – mondta Vidus Gabriella, a z RTL Magyarország július 1-től kinevezett vezérigazgatója.
2015.09.04. 09:50 Olvasási idő: 0 perc

A válság ellenére növekedhet a médiapiac

A válság ellenére 2015-re a médiapiaci költések hazánkban évente átlagosan 6,2 százalékkal növekedhetnek, ez magasabb a globális átlagnál – derül ki a PwC Szórakoztatóipari és médiapiaci felméréséből.
2011.11.24. 05:00 Olvasási idő: 0 perc