meme

Az életkor előrehaladtával változnak a médiafogyasztási szokások

Rácáfolva a piaci feltételezésekre kijelenthető, hogy tízből fiatalból kilenc továbbra is elérhető a televízión keresztül.
2020.12.09. 09:45 Olvasási idő: 0 perc

Kiléphet a TV2?

Megszűnhet a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME), mivel az egyik meghatározó szereplő kiléphet az egyesületből.
2017.03.02. 16:21 Olvasási idő: 0 perc

Újabb két évig Málnay B. Levente a MEME elnöke

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete csütörtöki közgyűlésén újraválasztotta elnökét, Málnay B. Leventét, a Chello Central Europe vezérigazgatóját, aki két másik jelölt mellett kapta meg a szavazatok többségét.
2010.04.01. 17:24 Olvasási idő: 0 perc

Reklámtorta 2009: Íme, az elektronikus médiumok bevételei

Idén is új részleteket tudhatunk meg az elektronikus médiumok hirdetési bevételeiről a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) publikálásában. Az elektronikus média legnagyobb képviselőit tömörítő egyetlen szervezet úttörő módon 2005 óta publikálja az éves elektronikus reklámbevételeket a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján. A műsorszolgáltatók eredményeit idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.
2010.03.11. 19:47 Olvasási idő: 0 perc

Tavaly 16 százalékkal esett a hazai televíziós reklámpiac

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) 44 magyar nyelvű csatorna adatai alapján idén is ismertette a piac elmúlt évi alakulását. A hirdetők közel 60 milliárd forintot költöttek a televíziókban, ami 16 százalékos csökkenésnek felel meg az előző évhez képest.
2010.03.11. 17:17 Olvasási idő: 0 perc