Müller

Digitális páncélterem nőknek – magyar segítséggel

A magyarországi vállalatok alig egyötödét irányítja női menedzsment, a vállalkozásoknál pedig ez a szám még kisebb, csupán 17 százalék.
2022.12.12. 15:41 Olvasási idő: 7 perc

Fogyókúrás porokat hívott vissza a Müller fém jelenléte miatt

2022.10.14. 12:47 Olvasási idő: 2 perc

Gyerekeknek szánt termékeket kell visszahívnia a Müllernek

A Milupa müzli és zabkása lehet veszélyes.
2021.01.22. 14:56 Olvasási idő: 0 perc

Egyre koncentráltabb a drogériák piaca

A három nagy drogérialánc együtt csaknem 90 százalékos részesedést szerzett a hazai illatszer-kiskereskedelemben.
2018.10.26. 10:58 Olvasási idő: 0 perc

Felpörgött a drogériák forgalma

Három vezető drogérialánc uralja a 280 milliárd forint forgalmú illatszer-kiskereskedelem több mint háromnegyedét.
2018.06.07. 07:19 Olvasási idő: 0 perc

Fordulat: A propagandával nőtt az érdeklődés az árfolyamgát iránt

Az utóbbi napokban a bajba jutott adósok érdeklődése a bankok mentőcsomagja felől az állami konstrukció irányába terelődött.
2011.08.31. 13:29 Olvasási idő: 0 perc

Húsvét előtt nyílik az Europeum bevásárlóközpont

A tervek szerint a húsvéti ünnepek előtt, április 14-én nyitja meg kapuit Budapest legforgalmasabb terén, a Blaha Lujza téren álló Europeum Bevásárlóközpont. Az ABLON Group fejlesztésében épülő ingatlan 70 százaléka bérlőre talált, és az épületegyüttesben nyitotta meg 2010 nyarán a Marriott szállodalánc első magyarországi Courtyard hoteljét is.
2011.01.11. 10:39 Olvasási idő: 0 perc

Tizenöt éves jubileumát ünnepli az e|n|w|c budapesti irodája

Immár 15 éve működik hazánkban az osztrák gyökerű e|n|w|c nemzetközi jogi tanácsadó csoport, amely az elmúlt években meghatározó piaci szereplőjévé vált a hazai és régiós jogi szektornak.
2010.10.14. 14:32 Olvasási idő: 0 perc

Testápoló, pelenka, dezodor a sláger – A drogéria nyerő, ha közel van

Egyre több testápoló szert drogériában vásárolnak a fogyasztók szerte Európában, így Magyarországon is. Nálunk különösen kedveltek a testápoló szerek szaküzletei, nemzetközi összehasonlításban. Minden ötödik magyar fogyasztó testápoló szert leggyakrabban drogériában szokott vásárolni, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
2009.10.08. 12:07 Olvasási idő: 0 perc