online bankolás

Teret hódít a digitális vállalati bankolás

Az üzleti szférában is egyre fontosabbá válnak a digitális banki szolgáltatások, de a személyes kapcsolattartás változatlanul fontos a vállalati ügyfeleknél.

A pénzt nem bíznánk robotokra

Kétszer annyi banki ügyfél bízná a szívműtétjét egy robotra, mint ahány a megtakarítási számláját: mindössze 7 százaléka bízná robotra megtakarításait

Nehezen ismerik fel ügyfeleiket a bankok

A legfrissebb pénzügyi jelentés szerint világszerte a bankok 24 százaléka küzd az ügyfelek azonosításával online banki szolgáltatások során.

A fiatalok ugyanolyan tájékozatlanok a pénzügyekben, mint a szüleik

A húszas éveikben járó fiatalok leginkább fiókokban és személyes ügyfélszolgálatokon szeretnék pénzügyeiket a jövőben is intézni. Bár e korosztály digitalizálódása nagyfokú, pénzügyi ismereteik, szüleikéhez hasonlóan, alacsony szinten áll, ezért előnyben részesítik az ügyintézővel, tanácsadóval folytatott személyes találkozót az egyes banki, illetve biztosítási termékekről való tájékozódás alkalmával. – olvasható a GfK Digital Connected Consumer piackutató cég mai közleményében.
1
Világgazdaság Piactér