online vásárlás

Megállíthatatlan az online kereskedelem térhódítása

Európában az internetezők egynegyede minden héten vesz valamit az online térben, míg a magyarok körében 18 százalék ez az arány - derült ki a Masterindex európai e-kereskedelmi és fizetési trend kutatásból, amelyet első alkalommal publikált a Mastercard.

Erre költenek legtöbbet az interneten a magyarok

Mind inkább elmosódik a hagyományos és az online vásárlói platformok közötti határ, és azok a fogyasztók, akik korábban már vásároltak tartós terméket vagy szolgáltatást az interneten, jellemzően hajlamosabbak még több pénzt elkölteni a világhálón. Többek között ez derül ki a Nielsen globális e-kereskedelemmel kapcsolatos felméréséből, amely szerint a válaszadók 58 százaléka vásárolt már a neten. Ez egy százalékos emelkedés a 2015-ös évhez képest.

Kulcsszerepben a logisztika

A termékek összehasonlítása, vásárlása során könnyen váltanak csatornák és eszközök között is – derül ki a UPS megbízásából az online vásárlók döntéseit befolyásoló tényezők vizsgálatából.
Világgazdaság Piactér