online vásárlás

Online vásárlás - Jön a gyors, egységes netes panaszkezelés az EU-ban

Az Európai Parlament és az Európai Tanács illetékesei megállapodtak az alternatív fogyasztói vitarendezés és az online vitarendezés szabályozásának módosításában, ennek köszönhetően egységesebbé és jóval könnyebbé válik a fogyasztói panaszok érvényesítése az EU területén.

Íme, a termékcsoport, amit soha nem vásárolna neten a magyar

A Kupon Világ a magyarországi Dotcommerce Day alkalmából közvélemény-kutatást végzett vásárlói közösségének körében azok internetes vásárlási tapasztalatairól. Az ötszáz válaszadó kétharmada bizonyos árukat soha nem rendelne meg a világhálón.

Szereti sokáig próbálni az árukat? - Neten már megteheti

Az eddigi egy hét helyett két hetet kapnak az interneten vásárlók, hogy az áru kézhezvétele után meggondolják magukat és elálljanak a vásárlástól – erről döntött nagy többséggel tegnap az Európai Parlament (EP).

Fej-fej mellett az iPhone és az Android

Az év eddig eltelt részében a mobileszközről kezdeményezett internetes vásárlás olyan ütemben bővült, hogy áprilisra egy hétvégén a volumen már majdnem elérte a tavalyi csúcsot jelentő karácsony előtti napokét.

Kínában bővít a világ legnagyobb kuponszájtja, a Groupon

A világ legnagyobb kuponok forgalmazásával foglalkozó oldala a napokban elindította kínai portálját. A Groupon Kína legnagyobb online szolgáltatójával, a Tencenttel közös leányvállalot hozott létre, hogy a világ egyik legdinamikusabban fejlődő országában is elindítsa a kedvezményeken alapuló kuponvásárlási koncepcióját.

Majd negyvenezer forintot költünk karácsonyi ajándékra

Idén átlagosan 33800 forintot tervezünk karácsonyi ajándékokra költeni - derül ki az Árukereső.hu, 2000 fő megkérdezésével készített felméréséből. A magyar internetezők 79 százaléka a világhálón tájékozódik, mielőtt megvenné a karácsonyfa alá valót. A nézelődés mellett már sokan választják az „online bevásárlóközpontokat” is: a válaszadók 65 százaléka tervezi, hogy az interneten is fog vásárolni meglepetést. Leginkább ruhát, gyerekjátékot és kozmetikumot szeretünk adni.

A vásárlók harmada fizet csak online

Egyre inkább növekszik a magyar lakosság bizalma az internetes vásárlásokkal kapcsolatban, azonban a vásárlók csupán 30 százaléka fizet online úton illetve banki utalással, a többiek postai utánvétellel rendezik az anyagiakat.

Az egyedülálló 30 alatti férfiak csetelnek a legtöbbet

A gyakori internetezők 12 százaléka legalább havonta vásárol online, minden ötödik pedig naponta bejelentkezik egy-egy közösségi oldalra – derült ki a KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet felméréséből.
Világgazdaság Piactér