országimázs

Országimázs százmillióból

Nyílt közbeszerzési pályázatot írt ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív és kommunikációs ügynökségek számára: külföldön Magyarország turisztikai márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utazás népszerűsítésére.

Még mindig az Egyesült Államok a "legjobb márka"

Továbbra is az Egyesült Államok áll a lista élén az országok globális imázs rangsorában, megelőzve Németországot és Franciaországot. Magyarország a középmezőnyben található – derül ki a GfK Roper Public Affairs & Corporate Communications, a GfK Custom Research North America egyik divíziója által végzett 2010-es Anholt-GfK Roper Nation Brands IndexSM jelentésből.

Nem csak a pénz dönti el, mennyire jó az országmarketing

Viszonylag szerény pénzügyi erőforrásokkal is lehet hatékony országmarketinget folytatni - mutatnak rá a Világbank szakemberei 181 ország és 32 város, tartomány befektetésösztönző ügynökségeinek vizsgálata alapján.

Melyik országnak legjobb az imázsa?

Az előző két évhez hasonlóan ezúttal is Ausztrália országimázsát találták a legjobbnak a FutureBrand és a Weber Shandwick szakértői.

Országimázs-építés bikinis lányokkal

Az előző két évhez hasonlóan ezúttal is Ausztrália országimázsát találták a legjobbnak a FutureBrand és a Weber Shandwick szakértői.
1
Világgazdaság Piactér