panaszkezelés

A bankok és az ügyfelek közötti jogvitákat kerülné el az MNB új ajánlása

A közbizalom erősítését segítené elő a jegybank.
2021.11.30. 10:35 Olvasási idő: 4 perc

Nem csak a pénz, a döntés is gyorsabban érkezhet

A szolgáltatók polgári pert indíthatnak a csalók ellen.
2018.07.10. 10:04 Olvasási idő: 0 perc

Hiánycikk a panaszkezelés

A közszolgáltatást nyújtó intézmények egynegyede rendelkezik az ajándékok, meghívások, utaztatások elfogadásának feltételeiről szóló szabályzattal.
2017.12.12. 16:28 Olvasási idő: 0 perc

Kevesebben panaszkodtak a MÁV-ra

A MÁV-START ügyfélszolgálatához tavaly – a 2015-ös adatokhoz képest – 10 százalékkal kevesebb, mintegy 32 ezer írásos észrevétel, panasz érkezett.
2017.05.19. 08:32 Olvasási idő: 0 perc

Az MNB elvárja, hogy a pénzintézetek jobban odafigyeljenek a panaszokra

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) "haladéktalanul elvárja" a pénzügyi intézményektől, hogy alkalmazzák az október 21-én hatályba lépett, a panaszkezelési tevékenységet szabályozó jegybanki ajánlást - közölte az MNB hétfőn az MTI-vel.
2015.10.26. 15:04 Olvasási idő: 0 perc

A PSZÁF a panaszkezelésről is ajánlást készített a bankoknak

A 2012 szeptemberében kiadott panaszkezelési témájú felügyeleti rendeletek után a PSZÁF ajánlásban rögzítette elvárásait a pénzügyi szolgáltatók panaszkezelési tevékenysége kapcsán a fogyasztók érdekeinek fokozottabb védelme érdekében.
2012.11.09. 14:53 Olvasási idő: 0 perc

Békéltetőket keres a pénzügyi felügyelet

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete a múlt héten pályázatot hirdetett a munkáját júliusban megkezdő Pénzügyi Békéltető Testület tagjainak kiválasztása érdekében. A testület létrehozását az indokolta, hogy a korábban nagyon sok panasz érkezett a felügyelethez a pénzügyi szolgáltatók ügyfeleitől. A panaszok hatékonyabb kezelése érdekében januártól fogyasztóvédelmi közvetítők kinevezésére is kötelezték a pénzügyi szolgáltatókat.
2011.02.21. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

4 milliós bírság - Nem tájékoztattak megfelelően a bankok

A szövetkezeti hitelintézetek és pénzügyi vállalkozások nagy számban sértették meg a panaszkezelésre vonatkozó jogszabályokat – állapította meg a PSZÁF témavizsgálata. A hatóság eddig mintegy 4 millió forint bírságot szabott ki az intézményekre.
2011.02.10. 14:43 Olvasási idő: 0 perc

Hogy tudunk panaszkodni a bankoknak? - Vizsgálat indult

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete a mai napon 150 pénzügyi intézménynél – szövetkezeti hitelintézeteknél és pénzügyi vállalkozásoknál – indított fogyasztóvédelmi témavizsgálatot.
2010.10.20. 10:22 Olvasási idő: 0 perc

A vonat késésekor is jár a kártérítés – Változó szabályozás

Az európai uniós követelményekkel összhangban változik a magyar vasúti szabályozás. A kiemelt célok között szerepel - a nemzetközi vasúti személyszállítás liberalizációja mellett -, a nemzetközi és belföldi utasjogok érvényesülésének hatékonyabb biztosítása, az utasok biztonságának védelme, a vasúti szolgáltatások minőségének javítása.
2009.08.14. 10:38 Olvasási idő: 0 perc