piackutató

Zuhanás: Igen ijesztő adat Németországból

A német feldolgozóipar teljesítménye zuhanásszerűen tovább csökken ebben a hónapban, de a szolgáltatások teljesítménye kissé erősödik.
2012.04.23. 09:48 Olvasási idő: 0 perc

A CBA "felvásárolja az esetleg kivonuló láncok üzleteit"

A CBA ismét piacvezető kíván lenni a magyar élelmiszer-kereskedelemben - hangsúlyozta Baldauf László, az idén fennállásának 20. évfordulóját ünneplő élelmiszerkereskedelmi lánc elnöke szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.
2012.04.04. 12:15 Olvasási idő: 0 perc

Hihetetlen? - Az Explorer javított a Firefox és Chrome ellenében

Emelkedett márciusban a Microsoft böngésző programja az Internet Explorer (IE) részesedése az internet felhasználói piacon.
2012.04.02. 14:58 Olvasási idő: 0 perc

Eurómilliárdok okosmérőkre

A lakossági energiafogyasztást mérő digitális készülékek elterjedtsége Európában öt év múlva már elérheti az 52 százalékot, addigra több mint 130,5 millió okosmérő lesz a háztartásokban – állapította meg a Berg Insight.
2011.08.17. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Szórakoztatóipar - Ez hozza a legtöbb pénzt

A digitális szórakoztatóipar 2010-ben világméretekben mintegy 2000 milliárd dolláros piacon osztozhatott, ez az összeg 2015-re elérheti a 2800 milliárdot is – állapítja meg egyik legutóbbi felmérésében a Gartner.
2011.08.08. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Számítógépet a számítógép boltból

A „Cipőt a cipőboltból!” szlogen érvényes lehet az informatikai eszközök piacán is, a hazai cégek és intézmények körében összességében továbbra is a szaküzlet számít a legnépszerűbb beszerzési csatornának – áll a BellResearch egyik legutóbbi felmérésében.
2011.07.14. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Lassabban gyorsulnak a PC-gyártók

Az IDC piackutató cég jelentése szerint az idei második negyedévben a PC-szállítások száma 22,4 százalékkal emelkedett, ez kissé elmarad a korábbi várakozástól.
2010.07.15. 13:18 Olvasási idő: 0 perc

Zuhanó reklámköltések

Drasztikus mértékben csökkent a reklámköltés az amerikai médiapiacon az idei év első negyedében – olvasható a TNS Media Intelligence piackutató és –információs cég legfrissebb elemzésében. A hirdetők összesen 30,18 milliárd dollárt fordítottak reklámra és szponzorációra a január-márciusi időszakban – ez 14,2 százalékkal marad el a megelőző év hasonló periódusában regisztrált értéktől. 2008 negyedik negyedében a költés még „csak” 9,2 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól, vagyis a visszaesés üteme gyorsult.
2009.06.11. 16:24 Olvasási idő: 0 perc

Alkoholmentes sör - Azért iszunk többet, mert nem drágult!

Alkoholmentes sörből mennyiségben 5, értékben 4 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom. Ezzel elérte a 4,5 milliárd forintot a piac mérete a Nielsen adatai szerint.
2009.06.05. 13:39 Olvasási idő: 0 perc

Az RTL nézőinek 54 százaléka optimális izgalmi szinten van

Mikor hatékony a reklám? A GfK innovatív hatékonyságkutatása szerint akkor, ha optimális izgalmi szint jellemzi a befogadót. Az, hogy ez a sem túl alacsony, sem túl magas izgalmi szint beáll-e, nagyban függ az éppen folytatott tevékenységtől.
2009.03.04. 09:16 Olvasási idő: 0 perc