reklámbevételek

Pontosabban kell célozni: pár másodpercünk maradt arra, hogy felkeltsük valakinek a figyelmét

A marketingbüdzsé megvágva, a számokat viszont hozni kell – mondta a VG-nek Biró László, a Mediator reklámügynökség ügyvezetője.
2023.04.02. 14:13 Olvasási idő: 19 perc

Megduplázta profitját a TV2 csoport

A médiapiac a járványt is kibírta, de a hazai szolgáltatóknak egyre nehezebb. A reklámbevételek elszipkázása miatt komoly kihívás a globális technológiai óriások térnyerése.
2021.04.16. 09:50 Olvasási idő: 0 perc

A foci vb rendezésének öt hozadéka

A Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) tegnap esti határozata nyomán Oroszország örülhet a 2018-as 20., míg Katar a 2022-es 21. világbajnokság rendezési jogának, amely természetesen nagy presztízzsel jár, de annál talán fontosabb a gazdasági hozadéka.
2010.12.03. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Az RTL Klub lépése miatt felbolydulhat a tévépiac

Gyökeres változásokat hozhat a televíziós piacon, hogy az RTL Klub januártól pénzt kérne a kábel- és műholdas szolgáltatóktól a tartalmakért cserébe.
2010.09.29. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Reklámtorta 2009: Íme, az elektronikus médiumok bevételei

Idén is új részleteket tudhatunk meg az elektronikus médiumok hirdetési bevételeiről a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) publikálásában. Az elektronikus média legnagyobb képviselőit tömörítő egyetlen szervezet úttörő módon 2005 óta publikálja az éves elektronikus reklámbevételeket a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján. A műsorszolgáltatók eredményeit idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.
2010.03.11. 19:47 Olvasási idő: 0 perc