reklámköltés

Idén kilenc százalékkal nőhet a globális reklámpiac

A következő években is öt százalék feletti mértékű bővülést vár a Dentsu.
2022.07.13. 11:57 Olvasási idő: 6 perc

A politika és a sport hizlalja a világ reklámpiacát

A globális reklámköltések összértéke az idén várhatóan eléri a 745 milliárd dollárt.
2022.02.11. 08:55 Olvasási idő: 6 perc

A világ reklámpiaca jó előjelekre számíthat

A növekedés főként olyan nagy eseményeknek lesz köszönhető, mint az amerikai elnökválasztás, a tokiói olimpia vagy a labdarúgó-Európa-bajnokság.
2020.02.13. 10:06 Olvasási idő: 0 perc

Előkelő helyen a reklámköltés terén hazánk

A teljes média- és reklámköltés 14 százalékos növekedése és az on­line szegmens bővülése ismét dobogós helyre repítette Magyarországot a régiós reklámpiaci rangsorban.
2017.10.26. 10:39 Olvasási idő: 0 perc

Nyolc százalékkal emelkedett a hazai reklámköltés

2015.03.03. 09:41 Olvasási idő: 0 perc

A reklámozók újra növelik költségvetésüket

A brit reklámozók többségénél először javulnak a kilátások 2007 óta –ami egy tanulmány szerint az egész gazdaság és a reklámipar helyzetét is jól példázza.
2010.04.29. 16:54 Olvasási idő: 0 perc

Visszaesett a reklámpiac

Nagyot zuhant tavaly a hazai reklámpiac: a reklámszövetség friss adatai szerint 38 milliárd forinttal, 19,2 százalékkal, 162 milliárdra csökkent a nettó reklámköltés az előző évhez képest.
2010.03.31. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Tavaly 16 százalékkal esett a hazai televíziós reklámpiac

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) 44 magyar nyelvű csatorna adatai alapján idén is ismertette a piac elmúlt évi alakulását. A hirdetők közel 60 milliárd forintot költöttek a televíziókban, ami 16 százalékos csökkenésnek felel meg az előző évhez képest.
2010.03.11. 17:17 Olvasási idő: 0 perc