reklámtorta

A magyar médiaköltések harmada a digitális platformoknál landolt

A reklámtorta 2021-ben 524,2 milliárd forintot tett ki, a médiatorta pedig 305 milliárd forinttal zárta a pandémia második évét.
2022.04.05. 20:31 Olvasási idő: 8 perc

Erős évkezdés van a YouTube mögött

Rekordbevételt könyvelt el az Alphabet leányvállalata.
2021.05.04. 14:45 Olvasási idő: 0 perc

Megduplázta profitját a TV2 csoport

A médiapiac a járványt is kibírta, de a hazai szolgáltatóknak egyre nehezebb. A reklámbevételek elszipkázása miatt komoly kihívás a globális technológiai óriások térnyerése.
2021.04.16. 09:50 Olvasási idő: 0 perc

Növekedett a reklámtorta

Jelentősen növekedett a reklámtorta mérete tavaly, így az összesen 240,98 milliárd forintot tett ki.
2018.02.28. 11:14 Olvasási idő: 0 perc

Még kisebb tévés reklámtorta

2011.03.08. 14:43 Olvasási idő: 0 perc

A hirdetési piacot is súlyosan érintik a válságadók

A ügynökségek bizakodóak, a hirdetők azonban állítják: komolyan –legalább 20-25 százalékkal - szűkül jövőre a reklámpiac. A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) adatai szerint tavaly a 2005-ös szintre süllyedt a hazai reklámköltés, idén valamivel pozitívabb a kép, jövőre azonban a kormány lépései - elsősorban a különadók - miatt a hirdetők nagyot húznak a marketingbüdzséből.
2010.11.30. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

Reklámpiac: eltűnt negyvenmilliárd forint

A kisebb szereplők, tematikus tévécsatornák, helyi rádiók és lapok jobban bírták a válságot
2010.03.30. 12:44 Olvasási idő: 0 perc

Csaknem negyven milliárddal kisebb lett a reklámtorta

MRSZ: közel 20 százalékkal csökkent tavaly a hirdetők nettó reklámköltése
2010.03.30. 11:39 Olvasási idő: 0 perc

Átalakulóban a reklámpiac

A hirdetők csaknem 60 milliárd forintot költöttek tavaly a televíziós reklámokra, 16 százalékkal (mintegy 12 milliárddal) kevesebbet, mint az előző évben – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) 44 magyar nyelvű csatorna adatai alapján készített összefoglalójából.
2010.03.16. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Reklámtorta 2009: Íme, az elektronikus médiumok bevételei

Idén is új részleteket tudhatunk meg az elektronikus médiumok hirdetési bevételeiről a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) publikálásában. Az elektronikus média legnagyobb képviselőit tömörítő egyetlen szervezet úttörő módon 2005 óta publikálja az éves elektronikus reklámbevételeket a tagok által nyújtott hiteles adatok alapján. A műsorszolgáltatók eredményeit idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.
2010.03.11. 19:47 Olvasási idő: 0 perc