retro

Nosztalgiamarketing

Iparágakat fejleszt a retro. Igazi innováció, amikor egy régi márkát ismét korszerűvé tesznek, amellett nagy üzlet, ahogy a marketinggépezet újjáépít egy brandet.

Öltözz úgy, mint édesanyád!

A divatban alapszabály, hogy a legújabbat kell hordani. Ám életünk örök körforgás, mindig visszatér valami a korábbi időszakok divathóbortjaiból.

Felélesztett sikersztori

Vidák László története jó példa arra, hogyan lehet egy „poros” márkát újra életre kelteni és modernizálni.

Korda György: A Fidesznek is énekelnék, de nem tömeggyűlésen

Ha Schmuck Andor barátom hív, készséggel megyek - akár ingyen is – énekelni a Tisztelet Társaságához, de többször léptem már fel az MDF-nek, a kisgazdáknak, de Kuncze Gábornak is – mondta Korda György a HVG-nek, majd hozzátette: ha nem tömeggyűlésről van szó, a Fidesznek is rendelkezésére áll.
1
Világgazdaság Piactér