sportmarketing

Jól sült el Dzsudzsák Balázs nagy bejelentése, de az itthoni cégek többsége mégsem tartja jó reklámhordozónak a magyar sportolókat

Nemcsak a focistáinkért, de a színészeinkért, közszereplőinkért, különböző médiaszemélyiségeinkért sem tolonganak a vállalatok.
2023.06.14. 08:29 Olvasási idő: 13 perc

Poszt-Covid-hatás alatt a futóturizmus

A nagy nemzetközi amatőr futóversenyek sem tudtak még teljesen talpra állni.
2022.09.04. 11:16 Olvasási idő: 9 perc

Sportolókkal erősödhetnek a hazai kkv-k

Magyarországon eddig is népszerű volt a csapatsportok támogatása, de már az egyénekkel is sokan működnek együtt: a kkv-szektor számára ebben van a jövő.
2019.03.11. 15:55 Olvasási idő: 0 perc