szórakoztató elektronika

Best Buy: volt már jobb, de így sem okoztak csalódást

Az inflációs és a recessziós aggodalmak közepette jól tartotta magát az elektronikai áruházlánc, amely folytonos akciózással fenn tudta tartani a vásárlók érdeklődését.
2023.08.29. 16:31 Olvasási idő: 5 perc

A Sony is a csiphiány áldozatává vált

Jóval kevesebb Playtation 5 konzol találhat gazdára idén.
2022.02.03. 19:39 Olvasási idő: 3 perc

Így rendeltünk tavaly a neten

Nyáron autótartozékok és a szórakoztató elektronika, februárban Valentin-napi ajándéktárgyak voltak 2019 legjellemzőbb online rendelt termékei.
2020.01.15. 15:27 Olvasási idő: 0 perc

Különleges innovációkkal érkezik januárban a CES

A televízióknál az LG, a Sony, a TCL, a Hisense és a Sharp is egyre aktívabb az újabb prémiumszegmensben, így nagy verseny várható ezen a területen.
2019.12.12. 18:58 Olvasási idő: 0 perc

Több mint 100 milliárd euróért vettek tévét az emberek tavaly

A szórakoztató elektronikai termékek globális piaca 2018-ban 6 százalékkal bővült mennyiségi alapon, míg az értékforgalom elérte a 138 milliárd eurót.
2019.01.10. 15:52 Olvasási idő: 0 perc

Megvannak az év legjobb kütyüjei

A világ 50 legelismertebb fogyasztói elektronikai magazinját tömörítő szövetség megválasztotta az év legjobb szórakoztató elektronikai eszközeit.
2018.08.15. 17:21 Olvasási idő: 0 perc

A digitális átállás miatt rengeteg tévét vettünk

A valamennyi műszaki tartós fogyasztási cikk piac adatait összesítő GfK TEMAX® mutatószám szerint 2013 második negyedévében a szektor értékesítése 14 százalékkal bővült Magyarországon a megelőző év azonos időszakához viszonyítva. E növekedés legjavát az egyébként kétszámjegyű növekményt generáló szórakoztató elektronikai és a telekommunikációs piac, valamint az a fotópiac adta, amelynek az eladásai nem egészen tíz százalékkal gyarapodtak.
2013.08.15. 09:42 Olvasási idő: 0 perc

Továbbra sincs pénzünk tartós fogyasztási cikkekre

A gazdasági válság hatása még mindig érezhető a tartós fogyasztási cikkek piacán. Magyarországon a legnagyobb mértékben az informatikai hardver piac esett vissza. A szórakoztató elektronika piacát a tavalyi labdarúgó világbajnokságnak köszönhetően a síkpaneles televíziók, valamint a LED és 3D technológia piaci hódítása „mentette meg” – áll a Gfk legfrissebb közleményében.
2011.03.22. 10:30 Olvasási idő: 0 perc

Jajgatunk, de a fogyasztásról nem mondunk le

Az európai fogyasztó számára a „válság előtt” és a „válság után” két külön korszakot jelent, hiszen a viszonylagosan optimista várakozások mellett a közel 8 000 európai megkérdezett 64 százaléka úgy vélekedik, hogy a jelenlegi válság tartós változásokat hoz a fogyasztói magatartásában – derül ki a Cetelem Körkép 2010 tanulmányból.
2010.03.09. 16:51 Olvasási idő: 0 perc

Nehéz év elé néznek a szorakoztató elektronikában

Magyarországon két éve csökken a kereslet a szórakoztató elektronikai termékek iránt, az idén a visszaesés elérheti a 30-40 százalékot is, fellendülés csak a jövő év második felében, nyártól várható, részben a foci világbajnokság miatt, amikor az átlagnál mindig jóval több televíziót vesznek a háztartások.
2009.12.27. 11:13 Olvasási idő: 0 perc