szponzoráció

Ömlik a pénz az európai fociba

Az öt topbajnokság 98 csapatához 4 milliárd eurónyi szponzorpénz folyik be, amiből csak a Manchester Unitedé 270 millió.

Jövedelmező volt a Real féltékenysége

Bár saját magához képest szerényen szerepel a spanyol labdarúgó-bajnokságban a Real Madrid, minden idők legdrágább mezszerződését kötötték meg az Adidasszal.

Jövedelmező volt a Real féltékenysége

Bár saját magához képest szerényen szerepel a spanyol labdarúgó-bajnokságban a Real Madrid, minden idők legdrágább mezszerződését kötötte meg a klub az Adidasszal.

Új irányba tart a Mol-csoport

Az eddigiekhez képest új területeken is vezető, illetve meghatározó regionális szereplő kíván lenni a Mol csoport a nemrég elfogadott új, hosszú távú stratégiája szerint

Óriási üzlet a Super Bowl

A New England Patriots legyőzte az Atlanta Falconst hétfő hajnalban a Super Bowlon, amely a világ legértékesebb sporteseményévé nőtte ki magát.

Vajnával szárnyakat kapott a TV2

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at - tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból.

Senkinek sem érdeke az ETO megszűnése

Győr polgármestere a futballklub körül kialakult helyzet kapcsán szombaton úgy reagált, hogy senkinek nem lehet érdeke az egyesület megszűnése, s fontos, hogy a jövőben is fiatal győri tehetségek nőhessenek fel az ETO pályán.

Több mint félmilliárdos dotáció a Vasasnak, az MTK-nak és a Fradinak

A Vasas, az MTK és a Ferencváros kapott a sportot felügyelő Emberi Erőforrások Minisztériumától, közvetlenül sportegyesületek számára nyújtott támogatást 2012-ben. Az állami tulajdonú Szerencsejáték Zrt. tavaly 598 millió forintot fordított közvetlen sportcélú támogatásra, a játékadóból 6,221 milliárdot adott a magyar sportnak.
Világgazdaság Piactér