telefonos ügyfélszolgálat

Idén is ellenőrzi az ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem 

A telefonos és online ügyfélszolgálatok a járványhelyzet idején is biztonságos lehetőséget kínálnak a kapcsolatfelvételre, panaszkezelésre.
2021.03.05. 09:22 Olvasási idő: 0 perc

MEKH: A telefonos és online ügyfélszolgálatokat használják

A MEKH felhívja a felhasználók figyelmét, hogy lehetőség szerint a telefonos, az írásos, illetve az online ügyintézést használják.
2020.03.16. 16:54 Olvasási idő: 0 perc

"Beszélgetését rögzítjük" - Tilos ok nélkül tárolni az adatokat

Nem elegendő célként a minőségbiztosítást jelölni meg a telefonos ügyfélszolgálatok hangfelvétel-készítésekor, mert az nem teszi egyértelművé, hogy az adatkezelés mely jog gyakorlása vagy kötelezettség teljesítése érdekében nélkülözhetetlen – foglalt állást Jóri András adatvédelmi biztos. Adatkezelés még hozzájárulással is csak akkor végezhető, ha a célja előzetesen, pontosan meghatározott.
2011.09.05. 13:15 Olvasási idő: 0 perc

Végtelen várakozás a telefonos ügyfélszolgálaton

„Havonta mintegy 30-40 panaszt kapunk a cégek telefonos elérhetősége, ügyfélszolgálata miatt” – mondta lapunknak az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jogi tanácsadója.
2009.12.10. 09:43 Olvasási idő: 0 perc